زمان : 24 Ordibehesht 1391 - 17:06
شناسه : 51005
بازدید : 3568
دریافت نخستین پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات توسط شرکت یزدی افتخاری دیگر برای یزد در حوزه فناوری اطلاعات دریافت نخستین پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات توسط شرکت یزدی طی مراسمی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نخستین پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات به مدیر عامل شرکت امن پردازان کویر اعطا گردید

یزدفردا :"نظام ملی مدیرت امنیت اطلاعات (نما)" زیر مجموعه ای از سازمان فناوری اطلاعات ایران است که با تصویب هیئت وزیران در سال 87 تشکیل شده و وظیفه ی شناسایی و صدور گواهینامه احراز صلاحیت برای شرکت‎های فعال در زمینه های مختلف از جمله آموزش و مشاوره پیاده سازی در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات را بر عهده دارد .
به گزارش یزدفردا : طی فراخوانی که در سال 89 برای احراز صلاحیت شرکت ها انجام و تا سال جاری به طول انجامید تنها پنج شرکت در سراسر ایران موفق به دریافت گوهی احراز صلاحیت از این سازمان شدند .

براساس همین گزارش: شرکت امن پردازان کویر (یزد) از جمله ی  شرکت هایی است  که از این پس، علاوه بر ارائه خدمات در زمینه امنیت اطلاعات در استان یزد اقدام به صدور خدمات به سایر استان های کشور نیز خواهد نمود .
براساس دستورالعمل سازمان فناوری اطلاعات ایران از این پس کلیه سازمان ها و ارگان های دولتی موظفند جهت دریافت خدمات در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات خود به شرکت های دارای پروانه فعالیت از نظام ملی مدیرت امنیت اطلاعات (نما) مراجعه کنند .
شایان ذکر است  سایر شرکت هایی که موفق به دریافت این گواهی از دست "حکیم جوادی" معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران شده اند عبارتند از: امن افزار گستر شریف (تهران)، پرورش داده (تهران) ، نوآوران ارتباطات دوران (تهران) و شرکت پایه ریزان راهکار فراگیر (تهران).