مسابقات دووميداني نونهالان منطقه شش كشور با قهرماني تيم يزد پايان يافت .

در اين رقابت ها تيم هاي هرمزگان ، كرمان، بوشهر و يزد در مواد 100 متر ، 100 متر با مانع ، 1500 متر ، 400 متر ، پرش ارتفاع ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب نيزه با همبه رقابت پرداختند .

تيم نونهالان يزد در مجموع تيمي با كسب 40 امتياز اول شد . تيم هاي بوشهر و هرمزگان دوم و سوم كسب كردند.

در ماده 100 متر روح الله جعفرزاده از هرمزگان ، سعيد مددي زاده از كرمان و حميدرضا نجفي از هرمزگان اول تا سوم شدند. در ماده 100 متر با مانع امير رضا بابايي و فرزان زارع هر دو از يزد مقام هاي اول و دوم را از آن خود كردند.

محمد اسفندياري از بوشهر در اين ماده سوم شد. مالك رحيمي از هرمزگان ، محمد قرباني از يزد و محمد نصيرنيا از بوشهر در ماده 400 متر مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در ماده 1500 متر سامان زارع از يزد مقام اول را كسب كرد و فرشيد شعباني از هرمزگان و علي امان دادي از كرمان دوم و سومي را بدست آوردند.

مقام هاي اول و دوم ماده پرش ارتفاع را امير رضا بابايي و فرزان زارع از يزد كسب نمودند و حنيف بحريني از بوشهر سوم شد.

فرشيد شعباني از هرمزگان ، محمدحسين فلاح از يزد و حميدرضا نجفي از هرمزگان در ماده پرش طول مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

محمد اسفندياري از بوشهر ، روح الله جعفرزاده از هرمزگان و ابوالفضل زارع از يزد در ماده پرتاب نيزه و علي بلالي از بوشهر ، ميلاد كيوان از يزد و محمد رضا قاسمي از بوشهر در ماده پرتب وزنه بر سكوهاي اول تا سوم ايستادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا