زمان : 26 Farvardin 1391 - 20:08
شناسه : 49352
بازدید : 2297
تيم نونهالان يزد قهرمان مسابقات دووميداني منطقه شش كشور مسابقات دووميداني منطقه شش كشور تيم نونهالان يزد قهرمان مسابقات دووميداني منطقه شش كشور

مسابقات دووميداني نونهالان منطقه شش كشور با قهرماني تيم يزد پايان يافت .

در اين رقابت ها تيم هاي هرمزگان ، كرمان، بوشهر و يزد در مواد 100 متر ، 100 متر با مانع ، 1500 متر ، 400 متر ، پرش ارتفاع ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب نيزه با همبه رقابت پرداختند .

تيم نونهالان يزد در مجموع تيمي با كسب 40 امتياز اول شد . تيم هاي بوشهر و هرمزگان دوم و سوم كسب كردند.

در ماده 100 متر روح الله جعفرزاده از هرمزگان ، سعيد مددي زاده از كرمان و حميدرضا نجفي از هرمزگان اول تا سوم شدند. در ماده 100 متر با مانع امير رضا بابايي و فرزان زارع هر دو از يزد مقام هاي اول و دوم را از آن خود كردند.

محمد اسفندياري از بوشهر در اين ماده سوم شد. مالك رحيمي از هرمزگان ، محمد قرباني از يزد و محمد نصيرنيا از بوشهر در ماده 400 متر مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در ماده 1500 متر سامان زارع از يزد مقام اول را كسب كرد و فرشيد شعباني از هرمزگان و علي امان دادي از كرمان دوم و سومي را بدست آوردند.

مقام هاي اول و دوم ماده پرش ارتفاع را امير رضا بابايي و فرزان زارع از يزد كسب نمودند و حنيف بحريني از بوشهر سوم شد.

فرشيد شعباني از هرمزگان ، محمدحسين فلاح از يزد و حميدرضا نجفي از هرمزگان در ماده پرش طول مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

محمد اسفندياري از بوشهر ، روح الله جعفرزاده از هرمزگان و ابوالفضل زارع از يزد در ماده پرتاب نيزه و علي بلالي از بوشهر ، ميلاد كيوان از يزد و محمد رضا قاسمي از بوشهر در ماده پرتب وزنه بر سكوهاي اول تا سوم ايستادند.