امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:12 فروردین سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی است که ملت آگاه و فهیم و انقلابی به تبعیت از منویات رهبر و امامشان و با 2/98 درصد آراء به جمهوری اسلامی رأی آری داد.

 ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:12 فروردین سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی است که ملت آگاه و فهیم و انقلابی به تبعیت از منویات رهبر و امامشان و با 2/98 درصد آراء به جمهوری اسلامی رأی آری داد.
 حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود:جمهوری اسلامی ولیده سعیده انقلابی است که بنیان کفر و ظلم و نفاق را به لرزه انداخت و مبانی توحیدی و ایده های دینی را به عنوان مطالبه عمومی جامعه ترویج کرد و در پرتور استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ، به ارزشهای اخلاقی و مذهبی جامه عمل پوشاند.
 وی یادآور شد:جمهوری اسلامی نخستین حکومت مردمی در این مرز و بوم بود که پس از دوهزار و پانصد سال سلطه زور و ستم و اختناق ، ساختار جدید سیاسی براساس همه پرسی و آراء مردمی صورت گرفت و در 12 فروردین به تایید ملت رسید و امام راحل (ره)رسمیت این حکومت را اعلام کردند و فرمودند : صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است ... روزی است که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.
در حفظ طبیعت بکوشیم
 حسینی افزود:مردم به عنوان تنوع و تجدید قوای روحی طبیعت گردی کنند اما نه با انگیزه فرار از نحوست که ایده ای معقول نیست، بلکه با این دیدگاه که نگاه به  طبیعت ، نگاه به آثار صُنع و قدرت الهی است.
 وی تأکید کرد: همه باید در جهت حفظ آثار طبیعی بکوشیم و از آن حفظ و حراست کنیم و سعی کنیم تا ممکن است زندگی را به بستر طبیعی برگردانیم.

توجه به تولید و سرمایه ایرانی
 امام جمعه ابرکوه در مورد عنوان سال اظهار داشت: باید جهت حرکت دولت و ملت به سمت صرفه ها و خودکفائی های اقتصادی باشد.همه و همه با تقویت چرخه تولید ، سعی در مصرف کالاهای داخلی و ایجاد فرصتهای بیشتر شغلی  با شند و به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گویند.
وی افزود.اگر در جمعه گذشته حرف از تولید لبنیات و فعالیت کارخانجات لبنی زده شد که شرکتی خارج از شهرستان سهم شیر و لبنیات شهر را می خرد و به بنده گفته شد که کارگران ابرکوهی در آستانه بیکار شدن هستند ، گفتم کار درستی نیست اما حرفم را کامل کنم که دیوار دورویه باید سفید شود ، یعنی دامداران نجیب ما آنگونه که به بنده گفتند هرگز حاضر به همکاری با مشتری غریبه نیستند اما به شرطه ها و شروطها ، دامدار علوفه و دانه و اقلام خوراکی دام را با مبلغ سنگین باید نقدی بخرد ، پس ناچار است شیرفروشی کند تا با درآمد آن کارش را رونق بخشد وبه نظر می رسد عزیزان ما در رکتهای لبنیاتی باید مراعات فروشنده را لازم است بنمایند و شیر را یا نقدی یا حداکثر با پرداخت یکماهه تهیه کنند واگر به این پیشنهاد عمل کنید به یقین تمام دادمداران با شما هماهنگ خواهند بود.
حسینی خاطر نشان کرد:بنابراین در زمینه حمایت از تولید ، کار وسرمایه ایرانی باید سهم خود را ادا کنیم ، باید با تجارت سیاه و غیر قانونی قاچاق کالا مقابله و برخورد کرد واگر در بحث تولید داخلی درست کار شود به یقین دندان طمع طماعان غربی کشیده خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا