زمان : 14 Farvardin 1391 - 19:59
شناسه : 48783
بازدید : 2913
12 فروردین سرآغاز عصری نوین در تاریخ ایران بود امام جمعه ابرکوه 12 فروردین سرآغاز عصری نوین در تاریخ ایران بود امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:12 فروردین سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی است که ملت آگاه و فهیم و انقلابی به تبعیت از منویات رهبر و امامشان و با 2/98 درصد آراء به جمهوری اسلامی رأی آری داد.

 ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:12 فروردین سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی است که ملت آگاه و فهیم و انقلابی به تبعیت از منویات رهبر و امامشان و با 2/98 درصد آراء به جمهوری اسلامی رأی آری داد.
 حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود:جمهوری اسلامی ولیده سعیده انقلابی است که بنیان کفر و ظلم و نفاق را به لرزه انداخت و مبانی توحیدی و ایده های دینی را به عنوان مطالبه عمومی جامعه ترویج کرد و در پرتور استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ، به ارزشهای اخلاقی و مذهبی جامه عمل پوشاند.
 وی یادآور شد:جمهوری اسلامی نخستین حکومت مردمی در این مرز و بوم بود که پس از دوهزار و پانصد سال سلطه زور و ستم و اختناق ، ساختار جدید سیاسی براساس همه پرسی و آراء مردمی صورت گرفت و در 12 فروردین به تایید ملت رسید و امام راحل (ره)رسمیت این حکومت را اعلام کردند و فرمودند : صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است ... روزی است که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.
در حفظ طبیعت بکوشیم
 حسینی افزود:مردم به عنوان تنوع و تجدید قوای روحی طبیعت گردی کنند اما نه با انگیزه فرار از نحوست که ایده ای معقول نیست، بلکه با این دیدگاه که نگاه به  طبیعت ، نگاه به آثار صُنع و قدرت الهی است.
 وی تأکید کرد: همه باید در جهت حفظ آثار طبیعی بکوشیم و از آن حفظ و حراست کنیم و سعی کنیم تا ممکن است زندگی را به بستر طبیعی برگردانیم.

توجه به تولید و سرمایه ایرانی
 امام جمعه ابرکوه در مورد عنوان سال اظهار داشت: باید جهت حرکت دولت و ملت به سمت صرفه ها و خودکفائی های اقتصادی باشد.همه و همه با تقویت چرخه تولید ، سعی در مصرف کالاهای داخلی و ایجاد فرصتهای بیشتر شغلی  با شند و به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گویند.
وی افزود.اگر در جمعه گذشته حرف از تولید لبنیات و فعالیت کارخانجات لبنی زده شد که شرکتی خارج از شهرستان سهم شیر و لبنیات شهر را می خرد و به بنده گفته شد که کارگران ابرکوهی در آستانه بیکار شدن هستند ، گفتم کار درستی نیست اما حرفم را کامل کنم که دیوار دورویه باید سفید شود ، یعنی دامداران نجیب ما آنگونه که به بنده گفتند هرگز حاضر به همکاری با مشتری غریبه نیستند اما به شرطه ها و شروطها ، دامدار علوفه و دانه و اقلام خوراکی دام را با مبلغ سنگین باید نقدی بخرد ، پس ناچار است شیرفروشی کند تا با درآمد آن کارش را رونق بخشد وبه نظر می رسد عزیزان ما در رکتهای لبنیاتی باید مراعات فروشنده را لازم است بنمایند و شیر را یا نقدی یا حداکثر با پرداخت یکماهه تهیه کنند واگر به این پیشنهاد عمل کنید به یقین تمام دادمداران با شما هماهنگ خواهند بود.
حسینی خاطر نشان کرد:بنابراین در زمینه حمایت از تولید ، کار وسرمایه ایرانی باید سهم خود را ادا کنیم ، باید با تجارت سیاه و غیر قانونی قاچاق کالا مقابله و برخورد کرد واگر در بحث تولید داخلی درست کار شود به یقین دندان طمع طماعان غربی کشیده خواهد شد.