دکتر محمد علی دهقان معاون اداری مالی واحد یزد در این رابطه گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه یزد و واقع بودن استان در مرکز کشور و ارتباط با اکثر استانهای همجوار همه ساله مسافران بی شماری از این منطقه عبور کرده و یا این استان زیبا را برای گذراندن ایام تعطیلات نوروزی انتخاب می کنند ،که به منظور خدمات رسانی مناسب به این میهمانان ،ستاد اسکان مسافران نوروزی تشکیل و برنامه ریزی لازم را در این رابطه انجام داد.
وی ادامه داد: به این منظور خوابگاه های دانشجویی حضرت رقیه(س) ، توکلی و مدارس سما یزد به امکانات کامل برای اسکان میهمانان نوروزی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.
دکتر دهقان ادامه داد: ارائه نقشه استان و مراکز دیدنی، تشکیل نمایشگاه عکس جهت معرفی واحد، ایجاد فضای مناسب در سطح دانشگاه ،ارائه خدمات رسانی رستوران و بوفه و... از جمله خدمات ارائه شده به مسافران می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد در تعطیلات نوروزی سال 90 پذیرای بیش از 2300نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی از سایر واحد های دانشگاهی بوده است و اسکان مهمانان نوروزی سال 91 نیز از تاریخ 27 اسفند 90 الی 13 فروردین 91 انجام می گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا