زمان : 01 Esfand 1390 - 14:21
شناسه : 46754
بازدید : 1772
واحد یزد در تعطیلات سال نو میزبان خانواده های دانشگاه آزاد اسلامی است واحد یزد در تعطیلات سال نو میزبان خانواده های دانشگاه آزاد اسلامی است
دکتر محمد علی دهقان معاون اداری مالی واحد یزد در این رابطه گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه یزد و واقع بودن استان در مرکز کشور و ارتباط با اکثر استانهای همجوار همه ساله مسافران بی شماری از این منطقه عبور کرده و یا این استان زیبا را برای گذراندن ایام تعطیلات نوروزی انتخاب می کنند ،که به منظور خدمات رسانی مناسب به این میهمانان ،ستاد اسکان مسافران نوروزی تشکیل و برنامه ریزی لازم را در این رابطه انجام داد.
وی ادامه داد: به این منظور خوابگاه های دانشجویی حضرت رقیه(س) ، توکلی و مدارس سما یزد به امکانات کامل برای اسکان میهمانان نوروزی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.
دکتر دهقان ادامه داد: ارائه نقشه استان و مراکز دیدنی، تشکیل نمایشگاه عکس جهت معرفی واحد، ایجاد فضای مناسب در سطح دانشگاه ،ارائه خدمات رسانی رستوران و بوفه و... از جمله خدمات ارائه شده به مسافران می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد در تعطیلات نوروزی سال 90 پذیرای بیش از 2300نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی از سایر واحد های دانشگاهی بوده است و اسکان مهمانان نوروزی سال 91 نیز از تاریخ 27 اسفند 90 الی 13 فروردین 91 انجام می گیرد.