ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت با حضور   دکتر کلانتری ریس دانشگاه پیام نور استان یزد و جمعی از مسوولان شهرستان تفت افتتاح شد.

زیربنای این ساختمان را 2 هزار و 300 مترمربع است که برای ساخت آن افزون بر 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

این ساختمان شامل 18 کلاس درس و 4 واحد آزمایشگاهی-تحقیقاتی است که با افتتاح، بیش از 4 هزار و 500 دانشجوی این مرکز علمی از امکانات آموزشی آن استفاده می کنند.

مسوول دانشگاه پیام نور مرکز تفت در مراسم افتتاح این ساختمان، از تجهیز و سکوبندی آزمایشگاههای پژوهشی-تحقیقاتی آن در 6 ماه اینده خبر داد و گفت برای تجهیز و سکوبندی این آزمایشگاهها بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اکبر ذوالفقاری افزایش رشته های کارشناسی ارشد این مرکز علمی را یاداوری و بر تسریع در تجهیز و سکوبندی آزمایشگاههای این ساختمان تاکید کرد.

دانشگاه پیام نور مرکز تفت با بیش از 45 رشته تحصیلی و بیش از 4 هزار و 500 دانشجو یکی از مراکز فعال و محوری دانشگاه پیام نور استان یزد محسوب می شود.

این مرکز علمی-اموزشی با بیش از 20 عضو علمی، 220 استاد مدعو و بیش از 30 پرسنل اداری-خدماتی همواره مورد استقبال داوطلبان بوده است

امکانات این دانشگاه شامل ازمایشگاهها و کارگاههای آموزشی-تحقیقاتی زمین شناسی، زیست شناسی، شیمی، جغرافیا، کتابداری، سنگبری، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیک ، سیستماتیک گیاهی، سالن ورزشی و ساختمانهای جنبی، غذا خوری، کتابخانه ، سایت کامپیوتر و فضای مناسب اموزشی است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا