زمان : 28 Bahman 1390 - 21:23
شناسه : 46500
بازدید : 1924
ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت افتتاح شد ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت افتتاح شد

ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت با حضور   دکتر کلانتری ریس دانشگاه پیام نور استان یزد و جمعی از مسوولان شهرستان تفت افتتاح شد.

زیربنای این ساختمان را 2 هزار و 300 مترمربع است که برای ساخت آن افزون بر 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

این ساختمان شامل 18 کلاس درس و 4 واحد آزمایشگاهی-تحقیقاتی است که با افتتاح، بیش از 4 هزار و 500 دانشجوی این مرکز علمی از امکانات آموزشی آن استفاده می کنند.

مسوول دانشگاه پیام نور مرکز تفت در مراسم افتتاح این ساختمان، از تجهیز و سکوبندی آزمایشگاههای پژوهشی-تحقیقاتی آن در 6 ماه اینده خبر داد و گفت برای تجهیز و سکوبندی این آزمایشگاهها بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اکبر ذوالفقاری افزایش رشته های کارشناسی ارشد این مرکز علمی را یاداوری و بر تسریع در تجهیز و سکوبندی آزمایشگاههای این ساختمان تاکید کرد.

دانشگاه پیام نور مرکز تفت با بیش از 45 رشته تحصیلی و بیش از 4 هزار و 500 دانشجو یکی از مراکز فعال و محوری دانشگاه پیام نور استان یزد محسوب می شود.

این مرکز علمی-اموزشی با بیش از 20 عضو علمی، 220 استاد مدعو و بیش از 30 پرسنل اداری-خدماتی همواره مورد استقبال داوطلبان بوده است

امکانات این دانشگاه شامل ازمایشگاهها و کارگاههای آموزشی-تحقیقاتی زمین شناسی، زیست شناسی، شیمی، جغرافیا، کتابداری، سنگبری، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیک ، سیستماتیک گیاهی، سالن ورزشی و ساختمانهای جنبی، غذا خوری، کتابخانه ، سایت کامپیوتر و فضای مناسب اموزشی است