یزدفردا :دکتر میرجلیلی در این رابطه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی  یزد در سال نیمسال دوم تحصیلی 91-90 اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف از شنبه 8 بهمن ماه لغایت 12 بهمن ماه 90 نموده است که پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام به سالن شهید آوینی دانشکده فنی و مهندسی این واحد مراجعه نمایند.

وی افزود: پذیرفته شدگان می بایست در هنگام ثبت نام علاوه بر دست داشتن اصل شناسنامه عکسدار(صرفاً جهت تطبیق)چهار برگ فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه،اصل کارت ملی،چهار برگ کپی آن و 12 قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده که در سال جاری تهیه شده باشد،اصل یا گواهی موقت مدرک فوق دیپلم و چهار برگ کپی از آن،فیش پرداختی مبلغ شهریه ثابت و هزینه خدمات آموزشی را به همراه داشته باشند و کسانی که ترم سال جاری ترم آخر آنها بوده و هنوز فارغ التحصیل نشده اند بجای مدرک تحصیلی حتماً بایستی گواهی از دانشگاه مقطع قبلی خود مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ 30/11/90 ارائه نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اضافه کرد: افرادی که در زمان ثبت نام گواهی موقت فوق دیپلم یا گواهی فارغ التحصیلی را ارائه نموده اند موظفند ضمن ارائه چک ضمانت،حداکثر تا 2 سال اصل مدرک خود را تحویل و چک ضمانت خود را اخذ نمایند.

دکتر میرجلیلی در ادامه دو نکته را بسیارمهم تلقی کرد و گفت: پذیرفته شدگانی که نیمسال دوم 91-90 واحد باقی مانده دارند و تا تاریخ 30/11/90 فارغ التحصیل می شوند به هیچ وجه حق ثبت نام حتی به صورت مشروط در این ترم را ندارند و در صورتیکه این دسته از پذیرفته شدگان مبادرت به تکمیل فرم ها و پرداخت وجوه مذکور نمایند مبلغ پرداختی مسترد نخواهد شد و ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی می شود،همچنین قبل از تهیه فرم های ثبت نام از واریز هر گونه وجه خودداری شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات ثبت نام دانشجویان کارشناسی ناپیوسته سال جاری در چهار روز مذکور صبحها از ساعت 8 الی 12 و عصر ها از ساعت 13 الی 14 انجام خواهد شد.

لازم بذکر است از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیز از 5 لغایت 15 بهمن ماه سال جاری  می باشد  که داوطلبان می توانند  از طریق سایت www. Azmoon.org  ثبت نام نمایند .  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا