زمان : 08 Bahman 1390 - 11:52
شناسه : 44963
بازدید : 1961
ثبت نام از پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپيوسته سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی يزد آغاز شد ثبت نام از پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپيوسته سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی يزد آغاز شد

یزدفردا :دکتر میرجلیلی در این رابطه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی  یزد در سال نیمسال دوم تحصیلی 91-90 اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف از شنبه 8 بهمن ماه لغایت 12 بهمن ماه 90 نموده است که پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام به سالن شهید آوینی دانشکده فنی و مهندسی این واحد مراجعه نمایند.

وی افزود: پذیرفته شدگان می بایست در هنگام ثبت نام علاوه بر دست داشتن اصل شناسنامه عکسدار(صرفاً جهت تطبیق)چهار برگ فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه،اصل کارت ملی،چهار برگ کپی آن و 12 قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده که در سال جاری تهیه شده باشد،اصل یا گواهی موقت مدرک فوق دیپلم و چهار برگ کپی از آن،فیش پرداختی مبلغ شهریه ثابت و هزینه خدمات آموزشی را به همراه داشته باشند و کسانی که ترم سال جاری ترم آخر آنها بوده و هنوز فارغ التحصیل نشده اند بجای مدرک تحصیلی حتماً بایستی گواهی از دانشگاه مقطع قبلی خود مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ 30/11/90 ارائه نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اضافه کرد: افرادی که در زمان ثبت نام گواهی موقت فوق دیپلم یا گواهی فارغ التحصیلی را ارائه نموده اند موظفند ضمن ارائه چک ضمانت،حداکثر تا 2 سال اصل مدرک خود را تحویل و چک ضمانت خود را اخذ نمایند.

دکتر میرجلیلی در ادامه دو نکته را بسیارمهم تلقی کرد و گفت: پذیرفته شدگانی که نیمسال دوم 91-90 واحد باقی مانده دارند و تا تاریخ 30/11/90 فارغ التحصیل می شوند به هیچ وجه حق ثبت نام حتی به صورت مشروط در این ترم را ندارند و در صورتیکه این دسته از پذیرفته شدگان مبادرت به تکمیل فرم ها و پرداخت وجوه مذکور نمایند مبلغ پرداختی مسترد نخواهد شد و ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی می شود،همچنین قبل از تهیه فرم های ثبت نام از واریز هر گونه وجه خودداری شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات ثبت نام دانشجویان کارشناسی ناپیوسته سال جاری در چهار روز مذکور صبحها از ساعت 8 الی 12 و عصر ها از ساعت 13 الی 14 انجام خواهد شد.

لازم بذکر است از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیز از 5 لغایت 15 بهمن ماه سال جاری  می باشد  که داوطلبان می توانند  از طریق سایت www. Azmoon.org  ثبت نام نمایند .