فعال تر شدن آموزش هاي مهارتي طبق نيازسنجي در خاتم

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد در بازديد از مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خاتم خواستار توسعه آموزش هاي فني و حرف اي و فعال تر شدن اين آموزش ها مطابق با نياز سنجي در اين شهرستان شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خاتم بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزشی آن مرکز بر توسعه هر چه بیشتر آموزش های فنی وحرفه ای تاکید کرد .

حبيب الله كارگر در این بازدید از نزديك ، نحوه عملكرد قسمت های مختلف از جمله بخش های اداری ، کارگاه های آموزشی ، کارگاه کامپیوتر ،کارگاه مکانیک و سرویس تراکتور و آموزش تیم سیار شهری را بررسی ، و طي نشستی با پرسنل اداری ، مربیان و رئیس مرکز خواستار تسريع پيشبرد اهداف سازمان و فعال تر شدن آموزش هاي مهارتي طبق نيازسنجي در شهرستان شد .

وي از کارگاه دو منظوره در حال احداث گل ها و گیاهان زینتی با زیر بنای 100 متر مربع بازدید کرد و ابراز امیدواری کرد که این کارگاه تا پایان امسال به بهره برداری برسد .

كارگر در ادامه بيان كرد : آموزش های فنی و حرفه‌ای باعث رشد علمی مردم جامعه در عرصه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای می‌شود و روش و فن تولید را به جوانان می آموزد .

شایان ذکر است در این بازدید رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي مركز خاتم از عملکرد نه ماهه آن مرکز گزارشي ارائه داد و برگزاری دوره های مختلف آموزشی در سطح شهرستان با سطح علمی بالا و اجرای اهداف عالیه سازمان را از برنامه هايي دانست كه در اولويت كار آن مركز قرار دارد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا