زمان : 04 Bahman 1390 - 00:04
شناسه : 44772
بازدید : 1687
فعال تر شدن آموزش هاي مهارتي طبق نيازسنجي در خاتم فعال تر شدن آموزش هاي مهارتي طبق نيازسنجي در خاتم
فعال تر شدن آموزش هاي مهارتي طبق نيازسنجي در خاتم

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد در بازديد از مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خاتم خواستار توسعه آموزش هاي فني و حرف اي و فعال تر شدن اين آموزش ها مطابق با نياز سنجي در اين شهرستان شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خاتم بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزشی آن مرکز بر توسعه هر چه بیشتر آموزش های فنی وحرفه ای تاکید کرد .

حبيب الله كارگر در این بازدید از نزديك ، نحوه عملكرد قسمت های مختلف از جمله بخش های اداری ، کارگاه های آموزشی ، کارگاه کامپیوتر ،کارگاه مکانیک و سرویس تراکتور و آموزش تیم سیار شهری را بررسی ، و طي نشستی با پرسنل اداری ، مربیان و رئیس مرکز خواستار تسريع پيشبرد اهداف سازمان و فعال تر شدن آموزش هاي مهارتي طبق نيازسنجي در شهرستان شد .

وي از کارگاه دو منظوره در حال احداث گل ها و گیاهان زینتی با زیر بنای 100 متر مربع بازدید کرد و ابراز امیدواری کرد که این کارگاه تا پایان امسال به بهره برداری برسد .

كارگر در ادامه بيان كرد : آموزش های فنی و حرفه‌ای باعث رشد علمی مردم جامعه در عرصه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای می‌شود و روش و فن تولید را به جوانان می آموزد .

شایان ذکر است در این بازدید رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي مركز خاتم از عملکرد نه ماهه آن مرکز گزارشي ارائه داد و برگزاری دوره های مختلف آموزشی در سطح شهرستان با سطح علمی بالا و اجرای اهداف عالیه سازمان را از برنامه هايي دانست كه در اولويت كار آن مركز قرار دارد .