به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، فرماندار شهرستان تفت روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل آموزشی و ارائه راهكارها جهت ارتقای شهرستان در كنكور سراسری گفت:در حال حاضر بیشترین تهدیدات اخلاقی دانش آموزان وجود فضاهای مجازی و دسترسی آسان به سایتهای اینترنتی است كه افت تحصیلی و اخلاقی را بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینكه كنترل و نظارت بر دانش آموزان در همه زمینه های رفتاری و آموزشی در وهله اول با خانواده ها و وهله دوم با مدیران و مربیان آموزشی می باشد از مدیران و مربیان خواست تا با همكاری و همدلی بیشتر با خانواده ها بر شناخت چالشهای موجود و راهكارهای مناسب جهت رفع انحرافات اخلاقی و آموزشی فعالیت نمایند.

فرماندار تفت افزود: ما باید با همكاری همدیگر بر كیفیت آموزشی دانش آموزان و قبولی بیشتر و با كیفیت تر در كنكور سراسری بیفزاییم و بدانیم دانش آموزان با زحمت و علاقه فراوان با شركت در كنكور راه موفقیت خود را انتخاب كرده اند.

نماینده اداره كل آموزش و پرورش و رییس آموزش و پرورش ابركوه نیز كه در این جلسه حضور داشت با اشاره به درصد قبولی دانش آموزان استان در كنكور سراسری گفت:یكی از نیازهای دانش آموزان در حال و آینده رشد عقلانی و فهم و درك و رشد آموزشی می باشد كه در كنار آن نیز حرفه آموزی و مهارت می تواند موثر باشد.

خطیبی هدف آموزش و پرورش را افزایش بنیه دانش آموزی در كنكوردر سطح شهرستانها دانست و گفت: ما باید با این نشستها افزایش توانمندی و سطح كیفی قبولی داوطلبان كنكور را رقم بزنیم.

در این نشست مسئولان ومدارس و دانشگاهها نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با رفع چالشهای اجتماعی دانش آموزان ایراد نمودند.ك/2

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا