زمان : 28 Dey 1390 - 17:54
شناسه : 44533
بازدید : 3411
خانواده ها نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان دارند خانواده ها نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، فرماندار شهرستان تفت روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل آموزشی و ارائه راهكارها جهت ارتقای شهرستان در كنكور سراسری گفت:در حال حاضر بیشترین تهدیدات اخلاقی دانش آموزان وجود فضاهای مجازی و دسترسی آسان به سایتهای اینترنتی است كه افت تحصیلی و اخلاقی را بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینكه كنترل و نظارت بر دانش آموزان در همه زمینه های رفتاری و آموزشی در وهله اول با خانواده ها و وهله دوم با مدیران و مربیان آموزشی می باشد از مدیران و مربیان خواست تا با همكاری و همدلی بیشتر با خانواده ها بر شناخت چالشهای موجود و راهكارهای مناسب جهت رفع انحرافات اخلاقی و آموزشی فعالیت نمایند.

فرماندار تفت افزود: ما باید با همكاری همدیگر بر كیفیت آموزشی دانش آموزان و قبولی بیشتر و با كیفیت تر در كنكور سراسری بیفزاییم و بدانیم دانش آموزان با زحمت و علاقه فراوان با شركت در كنكور راه موفقیت خود را انتخاب كرده اند.

نماینده اداره كل آموزش و پرورش و رییس آموزش و پرورش ابركوه نیز كه در این جلسه حضور داشت با اشاره به درصد قبولی دانش آموزان استان در كنكور سراسری گفت:یكی از نیازهای دانش آموزان در حال و آینده رشد عقلانی و فهم و درك و رشد آموزشی می باشد كه در كنار آن نیز حرفه آموزی و مهارت می تواند موثر باشد.

خطیبی هدف آموزش و پرورش را افزایش بنیه دانش آموزی در كنكوردر سطح شهرستانها دانست و گفت: ما باید با این نشستها افزایش توانمندی و سطح كیفی قبولی داوطلبان كنكور را رقم بزنیم.

در این نشست مسئولان ومدارس و دانشگاهها نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با رفع چالشهای اجتماعی دانش آموزان ایراد نمودند.ك/2