برگزاري دومين آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت


ثبت نام دومين آزمون ادواري سراسري متقاضيان سنجش مهارت به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از اول دي ماه آغاز و تا پايان روز شنبه دهم اين ماه ادامه دارد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد برگزاري آزمونهاي ادواري سنجش مهارت را در راستاي برنامه هاي عملياتي سال جهاد اقتصادي دانست و گفت :اين آزمون ها براي نخستين بار در سال جاري به صورت هماهنگ و سراسري و از طريق بكارگيري سيستم هاي الكترونيكي در كشور آغاز شده است .


حبيب الله كارگر زمان برگزاري آزمون را 14 بهمن ماه سال جاري اعلام كرد .


وي در ارتباط با نحوه ثبت نام متقاضيان بيان داشت: براي ثبت نام درآزمون سراسري ادواري، دفترچه واحدي طراحي شده است كه متقاضيان مي توانند با دريافت دفترچه و كارت اعتباري از مراكز آموزش فني و حرفه اي دولتي و آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزاد از طريق پايگاه اينترنتي http://advari.irantvto.ir در حرفه موردنظر ثبت نام نمايند.


كارگر ، هدف از برگزاري آزمون هاي سراسري سنجش مهارت را اطلاع رساني جامع و ايجاد وحدت رويه، ارتقاي كيفيت فرآيند سنجش مهارت ، اعتبار بخشي به تجارب فني و حرفه اي افراد، بسترسازي تحقق دولت الكترونيك و توسعه و بهبود خدمت رساني به مخاطبان اجرايي عنوان كرد .


وي خاطر نشان كرد : اعلام نتايج اين آزمونهاي سراسري سنجش مهارت 25 بهمن ماه از طريق پايگاه اطلاع رساني آزمون ادواري سنجش مهارت و ساير سامانه هاي اطلاع رساني صورت مي گيرد.


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد اضافه كرد : آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان مي بايست پس از ثبت نام در آزمون براساس جدول شماره يك دفترچه ثبت نامي ، با درج كد رهگيري و كد ملي كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند و پس از كسب نمره قبولي در آزمون كتبي بر اساس برنامه زمانبندي مندرج در جدول شماره يك براي شركت در آزمون عملي به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا