زمان : 03 Dey 1390 - 19:23
شناسه : 43116
بازدید : 1897
برگزاري دومين آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت برگزاري دومين آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت

برگزاري دومين آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت


ثبت نام دومين آزمون ادواري سراسري متقاضيان سنجش مهارت به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از اول دي ماه آغاز و تا پايان روز شنبه دهم اين ماه ادامه دارد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد برگزاري آزمونهاي ادواري سنجش مهارت را در راستاي برنامه هاي عملياتي سال جهاد اقتصادي دانست و گفت :اين آزمون ها براي نخستين بار در سال جاري به صورت هماهنگ و سراسري و از طريق بكارگيري سيستم هاي الكترونيكي در كشور آغاز شده است .


حبيب الله كارگر زمان برگزاري آزمون را 14 بهمن ماه سال جاري اعلام كرد .


وي در ارتباط با نحوه ثبت نام متقاضيان بيان داشت: براي ثبت نام درآزمون سراسري ادواري، دفترچه واحدي طراحي شده است كه متقاضيان مي توانند با دريافت دفترچه و كارت اعتباري از مراكز آموزش فني و حرفه اي دولتي و آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزاد از طريق پايگاه اينترنتي http://advari.irantvto.ir در حرفه موردنظر ثبت نام نمايند.


كارگر ، هدف از برگزاري آزمون هاي سراسري سنجش مهارت را اطلاع رساني جامع و ايجاد وحدت رويه، ارتقاي كيفيت فرآيند سنجش مهارت ، اعتبار بخشي به تجارب فني و حرفه اي افراد، بسترسازي تحقق دولت الكترونيك و توسعه و بهبود خدمت رساني به مخاطبان اجرايي عنوان كرد .


وي خاطر نشان كرد : اعلام نتايج اين آزمونهاي سراسري سنجش مهارت 25 بهمن ماه از طريق پايگاه اطلاع رساني آزمون ادواري سنجش مهارت و ساير سامانه هاي اطلاع رساني صورت مي گيرد.


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد اضافه كرد : آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان مي بايست پس از ثبت نام در آزمون براساس جدول شماره يك دفترچه ثبت نامي ، با درج كد رهگيري و كد ملي كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند و پس از كسب نمره قبولي در آزمون كتبي بر اساس برنامه زمانبندي مندرج در جدول شماره يك براي شركت در آزمون عملي به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.