به گزارش روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي امنيتي استانداري بر اولويت بندي آسيب هاي اجتماعي و برخورد علمي و عملي با اين آسيب ها در جامعه تأكيد كرد .

 

معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد در جلسه كار گروه اجتماعي استان بر شناخت و اولويت بندي آسيب هاي اجتماعي در جامعه تأكيد و خاطرنشان كرد: همه دستگاههاي اجرايي فرهنگي و اجتماعي بايد براي سالم سازي جامعه كه مورد تهديد جدي برخي از آسيب هاي اجتماعي در زمينه هاي مختلف قرار گرفته است تلاش كنند .

 



عبدالرسول دوران برنامه ريزي دقيق براي حفظ ثبات معنوي جامعه را يك ضرورت بر شمرد و گفت : به منظور برطرف ساختن آسيب هاي اجتماعي بايد با انجام كارهاي پژوهشي و مطالعاتي فواصل بين تئوريها و مباحث نظري را با موارد عملي جامعه كم كنيم تا شاهد هم پوشاني نظري و عملي كارهاي پژوهشي انجام شده در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه باشيم .

 

وي از برگزاري همايش آسيب هاي اجتماعي در استان خبرداد و افزود: به منظور بررسي شرايط و عوامل عام و خاص مؤثر بر فرآيند پيدايش تحول هريك از آسيب هاي اجتماعي، مقابله صحيح با آسيب هاي اجتماعي و جلوگيري از گسترش آنها و تدوين سياست ها و برنامه هاي كلان دستگاههاي اجرايي براي مقابله با معضلات اجتماعي اين همايش را در هفته اول ارديبهشت ماه آينده برگزار مي كنيم .

 

سرپرست دفتر امور اجتماعي استانداري يزد هم دراين نشست با اشاره به برنامه هاي اين همايش اضافه كرد : سخنراني اساتيد دانشگاه، برگزاري كارگاههاي تخصصي با حضور انديشمندان و صاحب نظران، ارائه مقالات علمي با اهداف همايش و برپائي نمايشگاههاي جنبي از برنامه هاي اين همايش است .

 

محمد علي طالبي بررسي راهكارهاي توانمندسازي فرهنگي و اجتماعي افراد جامعه، آگاه سازي جامعه در مورد اثرات تخريب آسيب هاي اجتماعي و بهره مندي از مشاركت محققين، پژوهشگران و صاحبنظران در زمينه آسيب هاي اجتماعي را از ديگر اهداف اين همايش عنوان كرد .

 

دراين جلسه مديران دستگاههاي اجرايي نظرات در پيشنهادات خود را در رابطه با كيفيت و كميت برگزاري اين همايش اعلام كردند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا