زمان : 13 Dey 1385 - 19:18
شناسه : 4296
بازدید : 713
تأكيد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر اولويت بندي آسيب هاي اجتماعي تأكيد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر اولويت بندي آسيب هاي اجتماعي
 

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي امنيتي استانداري بر اولويت بندي آسيب هاي اجتماعي و برخورد علمي و عملي با اين آسيب ها در جامعه تأكيد كرد .

 

معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد در جلسه كار گروه اجتماعي استان بر شناخت و اولويت بندي آسيب هاي اجتماعي در جامعه تأكيد و خاطرنشان كرد: همه دستگاههاي اجرايي فرهنگي و اجتماعي بايد براي سالم سازي جامعه كه مورد تهديد جدي برخي از آسيب هاي اجتماعي در زمينه هاي مختلف قرار گرفته است تلاش كنند .

 



عبدالرسول دوران برنامه ريزي دقيق براي حفظ ثبات معنوي جامعه را يك ضرورت بر شمرد و گفت : به منظور برطرف ساختن آسيب هاي اجتماعي بايد با انجام كارهاي پژوهشي و مطالعاتي فواصل بين تئوريها و مباحث نظري را با موارد عملي جامعه كم كنيم تا شاهد هم پوشاني نظري و عملي كارهاي پژوهشي انجام شده در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه باشيم .

 

وي از برگزاري همايش آسيب هاي اجتماعي در استان خبرداد و افزود: به منظور بررسي شرايط و عوامل عام و خاص مؤثر بر فرآيند پيدايش تحول هريك از آسيب هاي اجتماعي، مقابله صحيح با آسيب هاي اجتماعي و جلوگيري از گسترش آنها و تدوين سياست ها و برنامه هاي كلان دستگاههاي اجرايي براي مقابله با معضلات اجتماعي اين همايش را در هفته اول ارديبهشت ماه آينده برگزار مي كنيم .

 

سرپرست دفتر امور اجتماعي استانداري يزد هم دراين نشست با اشاره به برنامه هاي اين همايش اضافه كرد : سخنراني اساتيد دانشگاه، برگزاري كارگاههاي تخصصي با حضور انديشمندان و صاحب نظران، ارائه مقالات علمي با اهداف همايش و برپائي نمايشگاههاي جنبي از برنامه هاي اين همايش است .

 

محمد علي طالبي بررسي راهكارهاي توانمندسازي فرهنگي و اجتماعي افراد جامعه، آگاه سازي جامعه در مورد اثرات تخريب آسيب هاي اجتماعي و بهره مندي از مشاركت محققين، پژوهشگران و صاحبنظران در زمينه آسيب هاي اجتماعي را از ديگر اهداف اين همايش عنوان كرد .

 

دراين جلسه مديران دستگاههاي اجرايي نظرات در پيشنهادات خود را در رابطه با كيفيت و كميت برگزاري اين همايش اعلام كردند .