اعتراض سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به ناجا؛

خرید مواد مخدر در تهران از خرید نقل هم آسانتر است

یزدفردا "دررسانه ها:سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی :اگر نیروی انتظامی برای برخورد با معضل اعتیاد ، کمبود نیرو دارد ، لایحه بیاورد و درخواست دهد؛ ما دنبال استخدام جوانان هستیم و اگر نیروی انتظامی با کسر نیرو برای مقابله با فروشندگان مواد مخدر روبه روست، ما لایحه مربوطه را تصویب می کنیم

سید جواد زمانی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: یکی ازعلت های افزایش اعتیاد در کشور این است که دسترسی به مواد مخدر ساده است .


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روز افزون مواد مخدر صنعتی و فروش ساده آن ، افزود: خرید مواد مخدر در شهر تهران از خرید نقل هم آسانتر است و خریدار نقل باید شهر را جستجو کند اما مواد مخدر به راحتی یافت می شود.


وی ادامه داد: مقابله با این معضل وظیفه نیروی انتظامی است و به صرف کمبود نیرو ، مسئولیت از ناجا ساقط نمی شود.


زمانی گفت: اگر نیروی انتظامی برای برخورد با معضل اعتیاد ، کمبود نیرو دارد ، لایحه بیاورد و درخواست دهد؛ ما دنبال استخدام جوانان هستیم و اگر نیروی انتظامی با کسر نیرو برای مقابله با فروشندگان مواد مخدر روبه روست، ما لایحه مربوطه را تصویب می کنیم.


وی تصریح کرد: اگر می خواهیم افزایش بیش از این فروشندگان مواد مخدر و خصوصا روانگردانها را نداشته باشیم ، برخورد قاطع نیروی انتظامی لازم است.


زمانی افزود: اینکه در پارک ها به راحتی مواد مخدر می فروشند، یکی از ضعف های نیروی انتظامی است.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی در خاتمه با اشاره به گشت های مختلف انتظامی ، راه اندازی گشت ویژه مواد مخدر در سطح شهر را ضروری دانست و گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با یک آسیب اجتماعی مثل مبارزه با مواد مخدر باید از گشت هایش به طور ویژه استفاده کند.

منبع:اعتدال

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا