زمان : 18 Shahrivar 1390 - 17:38
شناسه : 38518
بازدید : 1973
اعتراض به ناجا؛ خرید مواد مخدر در تهران از خرید نقل هم آسانتر است اعتراض به ناجا؛ خرید مواد مخدر در تهران از خرید نقل هم آسانتر است

اعتراض سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به ناجا؛

خرید مواد مخدر در تهران از خرید نقل هم آسانتر است

یزدفردا "دررسانه ها:سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی :اگر نیروی انتظامی برای برخورد با معضل اعتیاد ، کمبود نیرو دارد ، لایحه بیاورد و درخواست دهد؛ ما دنبال استخدام جوانان هستیم و اگر نیروی انتظامی با کسر نیرو برای مقابله با فروشندگان مواد مخدر روبه روست، ما لایحه مربوطه را تصویب می کنیم

سید جواد زمانی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: یکی ازعلت های افزایش اعتیاد در کشور این است که دسترسی به مواد مخدر ساده است .


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روز افزون مواد مخدر صنعتی و فروش ساده آن ، افزود: خرید مواد مخدر در شهر تهران از خرید نقل هم آسانتر است و خریدار نقل باید شهر را جستجو کند اما مواد مخدر به راحتی یافت می شود.


وی ادامه داد: مقابله با این معضل وظیفه نیروی انتظامی است و به صرف کمبود نیرو ، مسئولیت از ناجا ساقط نمی شود.


زمانی گفت: اگر نیروی انتظامی برای برخورد با معضل اعتیاد ، کمبود نیرو دارد ، لایحه بیاورد و درخواست دهد؛ ما دنبال استخدام جوانان هستیم و اگر نیروی انتظامی با کسر نیرو برای مقابله با فروشندگان مواد مخدر روبه روست، ما لایحه مربوطه را تصویب می کنیم.


وی تصریح کرد: اگر می خواهیم افزایش بیش از این فروشندگان مواد مخدر و خصوصا روانگردانها را نداشته باشیم ، برخورد قاطع نیروی انتظامی لازم است.


زمانی افزود: اینکه در پارک ها به راحتی مواد مخدر می فروشند، یکی از ضعف های نیروی انتظامی است.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی در خاتمه با اشاره به گشت های مختلف انتظامی ، راه اندازی گشت ویژه مواد مخدر در سطح شهر را ضروری دانست و گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با یک آسیب اجتماعی مثل مبارزه با مواد مخدر باید از گشت هایش به طور ویژه استفاده کند.

منبع:اعتدال