رئیس سازمان بازرگانی استان یزد در آستانه برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان :

از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاههای پاییزه ممانعت می گردد

یزدفردا: مهراب اسکندری در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت : از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاههای پاییزه استان ممانعت بعمل می آید

وی فراهم نمودن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب ، افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف کنندگان و نیز حمایت از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت داخلی رااز اهداف برگزاری این نمایشگاهها در استان دانست .

رئیس سازمان بازرگانی استان اطلاع رسانی گسترده، تشكيل جلسه توجيهي با غرفه‌داران قبل از افتتاح نمايشگاه، توجه به شئونات و اخلاق اسلامي در حین نمایشگاه ، توجه به فضاي مناسب و كافي براي بازديدكنندگان ، را مورد تاکید قرار داد و افزود: در پذيرش متقاضيان براي حضور در نمايشگاه فقط كساني پذيرش شوند كه بتوانند كالاي خوب با قيمت مناسب عرضه نمايند و از عرضه كالاهاي فاقد كيفيت جداً جلوگيري شود.

اسکندری خاطرنشان کرد نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ( فروش پاییزه ) در 9 شهر استان از نیمه شهریورماه تا اوایل مهر به تناسب فعالیت نموده و در یزد ، نمایشگاه فروش پاییزه از 15 تا 25 شهریور در محل کابلهای شهید قندی همه روزه از ساعت 16 لغایت 23 پذیرای عموم مردم می باشد .

لازم بذکر است در این نمایشگاه کالاهایی نظیر مواد غذایی،کیف وکفش، لوازم التحریر و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان با تخفیف 15درصدعرضه می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا