زمان : 15 Shahrivar 1390 - 22:20
شناسه : 38415
بازدید : 2483
از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاههای پاییزه ممانعت می گردد از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاههای پاییزه ممانعت می گردد

رئیس سازمان بازرگانی استان یزد در آستانه برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان :

از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاههای پاییزه ممانعت می گردد

یزدفردا: مهراب اسکندری در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت : از عرضه اجناس بی کیفیت در نمایشگاههای پاییزه استان ممانعت بعمل می آید

وی فراهم نمودن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب ، افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف کنندگان و نیز حمایت از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت داخلی رااز اهداف برگزاری این نمایشگاهها در استان دانست .

رئیس سازمان بازرگانی استان اطلاع رسانی گسترده، تشكيل جلسه توجيهي با غرفه‌داران قبل از افتتاح نمايشگاه، توجه به شئونات و اخلاق اسلامي در حین نمایشگاه ، توجه به فضاي مناسب و كافي براي بازديدكنندگان ، را مورد تاکید قرار داد و افزود: در پذيرش متقاضيان براي حضور در نمايشگاه فقط كساني پذيرش شوند كه بتوانند كالاي خوب با قيمت مناسب عرضه نمايند و از عرضه كالاهاي فاقد كيفيت جداً جلوگيري شود.

اسکندری خاطرنشان کرد نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ( فروش پاییزه ) در 9 شهر استان از نیمه شهریورماه تا اوایل مهر به تناسب فعالیت نموده و در یزد ، نمایشگاه فروش پاییزه از 15 تا 25 شهریور در محل کابلهای شهید قندی همه روزه از ساعت 16 لغایت 23 پذیرای عموم مردم می باشد .

لازم بذکر است در این نمایشگاه کالاهایی نظیر مواد غذایی،کیف وکفش، لوازم التحریر و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان با تخفیف 15درصدعرضه می‌شود.