اطلاعیه ستاد بزرگداشت حضرت امام (س) در سال 1390
پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - تهران
روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) نخستین اطلاعیه خود را صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در این اطلاعیه، از عموم اندیشمندان،فرهیختگان،محققان،علماء و روحانیت معزز،جمعیت‌ها و احزاب وهمه وفاداران به راه اندیشه امام راحــل درخواست ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کرده است.


متن اطلاعیه به شرح ذیل است:


اطلاعیه روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)


بار هجرانی که نیمه خرداد‌ها، دلد‌ادگان آن روح سفر کرده خدا بر دل خود می‌کشند، حدیثی است آشنا و حکایتی است غریب.


بیست و دومین سالگرد بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران نه روایت خاموشی که حکایت خروشی است که سی وچندسال قبل بذر‌هایش را آزاده مردی در سرزمین آزادگی کاشت و امروز سرزمین‌های دور و نزدیک نهال‌هایش را در خاک خود می‌پرورانند. حرم خمینی کبیر امسال میعادگاه عاشقان دل‌سوخته است از هجر آن یار سفر کرده و وعده‌گاه فرزندانش که به ستایش این بیداری اسلامی و بیزاری از ظلم و خودکامگی ایستاده‌اند.


اینک در راستای گرامیداشت هر چه با شکوه ‌تر بیست و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(س) ،ستاد مرکزی بزرگداشت مشتاق دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده اقشار مختلف مردم عزیز خصوصاً اندیشمندان،فرهیختگان،محققان،علماء و روحانیت معزز،جمعیت‌ها و احزاب وهمه وفاداران به راه اندیشه امام راحــل خواهد بود.



آدرس: تهران،خیابان شهید دکتر باهنر، خیابان یاسر،کوچه شهید حسنی‌کیا ،پلاک73 Tروابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س).


تلفن و نمابر روابط عمومی: 9-26119803


تلفن و نمابر کمیته فرهنگی: 23و 26119808


پرتال امام خمینی : Http://www.Imam-Khomeini.ir


روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا