زمان : 14 Khordad 1390 - 11:01
شناسه : 34490
بازدید : 2057
اطلاعیه ستاد بزرگداشت حضرت امام (س) در سال 1390 اطلاعیه ستاد بزرگداشت حضرت امام (س) در سال 1390
اطلاعیه ستاد بزرگداشت حضرت امام (س) در سال 1390
پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - تهران
روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) نخستین اطلاعیه خود را صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در این اطلاعیه، از عموم اندیشمندان،فرهیختگان،محققان،علماء و روحانیت معزز،جمعیت‌ها و احزاب وهمه وفاداران به راه اندیشه امام راحــل درخواست ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کرده است.


متن اطلاعیه به شرح ذیل است:


اطلاعیه روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)


بار هجرانی که نیمه خرداد‌ها، دلد‌ادگان آن روح سفر کرده خدا بر دل خود می‌کشند، حدیثی است آشنا و حکایتی است غریب.


بیست و دومین سالگرد بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران نه روایت خاموشی که حکایت خروشی است که سی وچندسال قبل بذر‌هایش را آزاده مردی در سرزمین آزادگی کاشت و امروز سرزمین‌های دور و نزدیک نهال‌هایش را در خاک خود می‌پرورانند. حرم خمینی کبیر امسال میعادگاه عاشقان دل‌سوخته است از هجر آن یار سفر کرده و وعده‌گاه فرزندانش که به ستایش این بیداری اسلامی و بیزاری از ظلم و خودکامگی ایستاده‌اند.


اینک در راستای گرامیداشت هر چه با شکوه ‌تر بیست و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(س) ،ستاد مرکزی بزرگداشت مشتاق دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده اقشار مختلف مردم عزیز خصوصاً اندیشمندان،فرهیختگان،محققان،علماء و روحانیت معزز،جمعیت‌ها و احزاب وهمه وفاداران به راه اندیشه امام راحــل خواهد بود.



آدرس: تهران،خیابان شهید دکتر باهنر، خیابان یاسر،کوچه شهید حسنی‌کیا ،پلاک73 Tروابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س).


تلفن و نمابر روابط عمومی: 9-26119803


تلفن و نمابر کمیته فرهنگی: 23و 26119808


پرتال امام خمینی : Http://www.Imam-Khomeini.ir


روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)