پیام حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد رضا مديح امام جمعه تفت به مناسبت روز روابط عمومي

یزدفردا "هر سازمان بايد از روابط عمومي به طور جدي حمايت و پشتيباني كند 

فرا رسيدن روز روابط عمومي را به همه دست اندركاران و مسئولين تبريك عرض مي نمايم. روابط عمومي يك دستگاه دوطرفه است لذا بايد از يك طرف اخبار و اطلاعات سازمان متبوع رابه جامعه عرضه كند و از طرفي اخبار و اطلاعات خارج از سازمان را به مجموعه سازمان به خصوص مدير مربوطه منعكس نمايدتا بهتر تصميم گيري شود.

هر سازمان در صورتي كه بخواهد مردمي باشد و عملكرد خود را به خوبي منعكس كند و از نقطه نظرات مردم استفاده نمايد لازم است كه روابط عمومي داشته باشد و از روابط عمومي به طور جدي حمايت و پشتيباني كند .

با توجه به نامگذاري امسال به نام سال جهاد اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري،اين روابط عمومي است كه با تشكيلاتي كه دارد مي تواند منويات ولي امر مسلمين و مسئولين عاليرتبه نظام را در جامعه مطرح نمايد و آنرا تبديل به فرهنگ عمومي نمايد كه نامگذاري سال جهاداقتصادي را نيز شامل مي شود.

اينجانب ضمن تشكر از عملكرد خوب و زحمات عزيزان روابط عمومي در شهرستان تفت،براي همه مسئولين و خدمتگزاران روابط عمومي و اطلاع رساني آرزوي توفيق دارم و اميدوارم بتوانند با استفاده از امكانات و شيوه هاي جديد خدمات شايسته خود را جامه عمل بپوشند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا