زمان : 31 Ordibehesht 1390 - 10:37
شناسه : 34048
بازدید : 3715
پیام حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد رضا مديح امام جمعه تفت به مناسبت روز روابط عمومي پیام حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد رضا مديح امام جمعه تفت به مناسبت روز روابط عمومي

پیام حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد رضا مديح امام جمعه تفت به مناسبت روز روابط عمومي

یزدفردا "هر سازمان بايد از روابط عمومي به طور جدي حمايت و پشتيباني كند 

فرا رسيدن روز روابط عمومي را به همه دست اندركاران و مسئولين تبريك عرض مي نمايم. روابط عمومي يك دستگاه دوطرفه است لذا بايد از يك طرف اخبار و اطلاعات سازمان متبوع رابه جامعه عرضه كند و از طرفي اخبار و اطلاعات خارج از سازمان را به مجموعه سازمان به خصوص مدير مربوطه منعكس نمايدتا بهتر تصميم گيري شود.

هر سازمان در صورتي كه بخواهد مردمي باشد و عملكرد خود را به خوبي منعكس كند و از نقطه نظرات مردم استفاده نمايد لازم است كه روابط عمومي داشته باشد و از روابط عمومي به طور جدي حمايت و پشتيباني كند .

با توجه به نامگذاري امسال به نام سال جهاد اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري،اين روابط عمومي است كه با تشكيلاتي كه دارد مي تواند منويات ولي امر مسلمين و مسئولين عاليرتبه نظام را در جامعه مطرح نمايد و آنرا تبديل به فرهنگ عمومي نمايد كه نامگذاري سال جهاداقتصادي را نيز شامل مي شود.

اينجانب ضمن تشكر از عملكرد خوب و زحمات عزيزان روابط عمومي در شهرستان تفت،براي همه مسئولين و خدمتگزاران روابط عمومي و اطلاع رساني آرزوي توفيق دارم و اميدوارم بتوانند با استفاده از امكانات و شيوه هاي جديد خدمات شايسته خود را جامه عمل بپوشند.