پيام استاد كاظم متولي پيشكسوت روابط عمومي ايران به سومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر تفت


یزدفردا "با اطمینان میتوان گفت که هیچ واحد سازمانی،اداری و اجرایی مانند روابط عمومی از ابعاد گوناگون و ساختار ترکیبی برخوردار نیست،روابط عمومی از سویی علم است و بهتر است گفته شود مجموعه ای از علوم اساسی و پایه ای در آن متبلور میباشد.

بنحوی که عمدتأ از رونشناسی فردی و اجتماعی،مدیریت و ارتباطات بهره میبرد و تقزیبأ از اطلاعات عمومی همه رشته های علمی بی نیاز نیست.

از سویی دیگر هنر و شاخه های مختلف هنری از طراحی و نقاشی و گرافیک تا موسیقی و ادبیات و سخنوری در کار کردهای روابط عمومی نقش آفرین هستند و نا گفته پیداست که فن آوری های نوین ارتباطی چگونه در روانسازی و نزدیک کردن روند برقراری ارتباطات میان فردی و گروهی در روابط عمومی کارساز می باشند.


هدف متعالی ایجاد "حسن تفاهم"نیز وظایف و راهکارهای متنوعی را فراراه روابط عمومی قرار داده است، بطوریکه این واحد جویا و پویا مانند پلی ارتباطی موجبات افزایش آگاهی های مرتبط را بین مدیریت سازمان،کارکنان و مردم فراهم می نماید.روابط عمومی با اطلاع یابی ها و اطلاع رسانی های مستمر، بهنگام،روشن و جامع،آفاتی چون خاموشی،نا آگاهی،عدم تفاهم و بدتر از همه سوء تفاهم را از اذهان مرتبطین سازمان می زداید و در ایجاد فضایی تعاملی،پاک،صمیمی و سرشار از آگاهی و بیداری که بستر ساز پیشرفت و بهره وری است اهتمام مینماید.

از صمیم قلب و خوشنودی برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شهرستان تفت را تهنیت گفته و برای همه مدیران سازمانها و مسئولین و کارکنان دفاتر روابط عمومی های این شهرستان سلامتی و توفیقات بیشتر در خدمتگزاری را مسئلت می نمایم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا