زمان : 31 Ordibehesht 1390 - 08:31
شناسه : 34044
بازدید : 3558
پيام استاد كاظم متولي پيشكسوت روابط عمومي ايران به سومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر تفت پيام استاد كاظم متولي پيشكسوت روابط عمومي ايران به سومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر تفت

پيام استاد كاظم متولي پيشكسوت روابط عمومي ايران به سومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر تفت


یزدفردا "با اطمینان میتوان گفت که هیچ واحد سازمانی،اداری و اجرایی مانند روابط عمومی از ابعاد گوناگون و ساختار ترکیبی برخوردار نیست،روابط عمومی از سویی علم است و بهتر است گفته شود مجموعه ای از علوم اساسی و پایه ای در آن متبلور میباشد.

بنحوی که عمدتأ از رونشناسی فردی و اجتماعی،مدیریت و ارتباطات بهره میبرد و تقزیبأ از اطلاعات عمومی همه رشته های علمی بی نیاز نیست.

از سویی دیگر هنر و شاخه های مختلف هنری از طراحی و نقاشی و گرافیک تا موسیقی و ادبیات و سخنوری در کار کردهای روابط عمومی نقش آفرین هستند و نا گفته پیداست که فن آوری های نوین ارتباطی چگونه در روانسازی و نزدیک کردن روند برقراری ارتباطات میان فردی و گروهی در روابط عمومی کارساز می باشند.


هدف متعالی ایجاد "حسن تفاهم"نیز وظایف و راهکارهای متنوعی را فراراه روابط عمومی قرار داده است، بطوریکه این واحد جویا و پویا مانند پلی ارتباطی موجبات افزایش آگاهی های مرتبط را بین مدیریت سازمان،کارکنان و مردم فراهم می نماید.روابط عمومی با اطلاع یابی ها و اطلاع رسانی های مستمر، بهنگام،روشن و جامع،آفاتی چون خاموشی،نا آگاهی،عدم تفاهم و بدتر از همه سوء تفاهم را از اذهان مرتبطین سازمان می زداید و در ایجاد فضایی تعاملی،پاک،صمیمی و سرشار از آگاهی و بیداری که بستر ساز پیشرفت و بهره وری است اهتمام مینماید.

از صمیم قلب و خوشنودی برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شهرستان تفت را تهنیت گفته و برای همه مدیران سازمانها و مسئولین و کارکنان دفاتر روابط عمومی های این شهرستان سلامتی و توفیقات بیشتر در خدمتگزاری را مسئلت می نمایم .