روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر استان معرفی شد

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در سال 1389 با دریافت لوح تقدیری از سوی استانداری به عنوان روابط عمومی برتر در سال گذشته معرفی گردید .
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است : پایگاه پورتال خبر استان یزد با تکیه بر توانایی های موجود در روابط عمومی نهادها و ادارات استان به مجموعه ای کامل و شفاف از اخبار و اطلاعات سازمانهای دولتی تبدیل شده است و ضمن آن که به عنوان یک رسانه مجزا به ایفای نقش خبری خود می پردازد ، مرکزی مهم و قابل اعتماد برای سایر رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان نیز خواهد بود . بی تردید همکاری تنگاتنگ و منطقی روابط عمومی نهادهای دولتی مهم ترین عامل در شکوفایی و اعتلای این مرکز خبری به شمار می آید .
اکنون که روابط عمومی آن نهاد به عنوان روابط عمومی برتر در سال 89 انتخاب شده است، بدین وسیله برخود لازم می دانم از تلاشها و خدمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم اقدامات موثرتان در راستای رشد و بالندگی عرصه اطلاع رسانی استان یزد مورد رضای پروردگار قرار گرفته و با بهره گیری از تعالیم حیات بخش قرآن کریم و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و سربلند باشید .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا