زمان : 07 Ordibehesht 1390 - 23:58
شناسه : 33157
بازدید : 2666
روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر استان معرفی شد روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر استان معرفی شد

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر استان معرفی شد

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در سال 1389 با دریافت لوح تقدیری از سوی استانداری به عنوان روابط عمومی برتر در سال گذشته معرفی گردید .
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است : پایگاه پورتال خبر استان یزد با تکیه بر توانایی های موجود در روابط عمومی نهادها و ادارات استان به مجموعه ای کامل و شفاف از اخبار و اطلاعات سازمانهای دولتی تبدیل شده است و ضمن آن که به عنوان یک رسانه مجزا به ایفای نقش خبری خود می پردازد ، مرکزی مهم و قابل اعتماد برای سایر رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان نیز خواهد بود . بی تردید همکاری تنگاتنگ و منطقی روابط عمومی نهادهای دولتی مهم ترین عامل در شکوفایی و اعتلای این مرکز خبری به شمار می آید .
اکنون که روابط عمومی آن نهاد به عنوان روابط عمومی برتر در سال 89 انتخاب شده است، بدین وسیله برخود لازم می دانم از تلاشها و خدمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم اقدامات موثرتان در راستای رشد و بالندگی عرصه اطلاع رسانی استان یزد مورد رضای پروردگار قرار گرفته و با بهره گیری از تعالیم حیات بخش قرآن کریم و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و سربلند باشید .