چهاردهمين جشنواره تجليل از دانش آموزان ممتاز بسيجي در یزد برگزارشد

یزدفردا "چهاردهمين جشنواره استاني از دانش آموزان ممتاز،مخترع و مبتكر بسيجي در يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد چهاردهمين جشنواره استاني تجليل از دانش آموزان مخترع،مبتكر و ممتاز بسيجي با حضور 170 نفر از خواهران و برادران دانش آموز بسيجي ممتاز در مقطع پوينده و پيشگام با حضور مسئولين سپاه الغدير و اداره كل آموزش و پرورش استان در محل سابق سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان برگزار شد.

فرمانده بسيج دانش آموزي و فرهنگيان هدف از برگزاري اين جشنواره را معرفي دانش آموزان موفق بسيجي به عنوان الگوهاي برتر جامعه جوان،تشويق دانش آموزان ممتاز بسيجي و ارتقاي ارزش و منزلت دانش آموزان بسيجي در جامعه و ايجاد انگيزه در بين آنها خواند.

سرهنگ شاه ولي عضويت بسيج،معدل 20 براي پويندگان و 19 به بالا براي پيشگامان و نوع اختراع يا ابتكار را شرايط انتخاب برگزيدگان اعلام كرد و افزود 95 نفر از برادران و 75 نفر از خواهران بيسجي در اين جشنواره شركت دارند و نفرات برتر در سال آينده به تهران اعزام مي شوند.

مدير كل آموزش و پرورش استان يزد در اين جشنواره دانش آموزان نخبه بسيجي را نمونه كامل دانش آموزان ايران اسلامي خواند كه با تحصيل و تهذيب و ورزش آينده ي روشني را براي خود و جامعه تضمين كرده اند.

محمد كاظم رحيمي نژاد نسل جديد را خيلي پويا،توانمند و با ارزش خواند كه با شناخت دشمنان بيروني و غلبه بر دشمن درون و حركت با بصيرت در راه تعالي گام بر مي دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا