زمان : 21 Esfand 1389 - 21:28
شناسه : 31706
بازدید : 2411
چهاردهمين جشنواره تجليل از دانش آموزان ممتاز بسيجي در یزد برگزارشد چهاردهمين جشنواره تجليل از دانش آموزان ممتاز بسيجي در یزد برگزارشد

چهاردهمين جشنواره تجليل از دانش آموزان ممتاز بسيجي در یزد برگزارشد

یزدفردا "چهاردهمين جشنواره استاني از دانش آموزان ممتاز،مخترع و مبتكر بسيجي در يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد چهاردهمين جشنواره استاني تجليل از دانش آموزان مخترع،مبتكر و ممتاز بسيجي با حضور 170 نفر از خواهران و برادران دانش آموز بسيجي ممتاز در مقطع پوينده و پيشگام با حضور مسئولين سپاه الغدير و اداره كل آموزش و پرورش استان در محل سابق سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان برگزار شد.

فرمانده بسيج دانش آموزي و فرهنگيان هدف از برگزاري اين جشنواره را معرفي دانش آموزان موفق بسيجي به عنوان الگوهاي برتر جامعه جوان،تشويق دانش آموزان ممتاز بسيجي و ارتقاي ارزش و منزلت دانش آموزان بسيجي در جامعه و ايجاد انگيزه در بين آنها خواند.

سرهنگ شاه ولي عضويت بسيج،معدل 20 براي پويندگان و 19 به بالا براي پيشگامان و نوع اختراع يا ابتكار را شرايط انتخاب برگزيدگان اعلام كرد و افزود 95 نفر از برادران و 75 نفر از خواهران بيسجي در اين جشنواره شركت دارند و نفرات برتر در سال آينده به تهران اعزام مي شوند.

مدير كل آموزش و پرورش استان يزد در اين جشنواره دانش آموزان نخبه بسيجي را نمونه كامل دانش آموزان ايران اسلامي خواند كه با تحصيل و تهذيب و ورزش آينده ي روشني را براي خود و جامعه تضمين كرده اند.

محمد كاظم رحيمي نژاد نسل جديد را خيلي پويا،توانمند و با ارزش خواند كه با شناخت دشمنان بيروني و غلبه بر دشمن درون و حركت با بصيرت در راه تعالي گام بر مي دارد.