بر پايي نمايشگاه توانمندي هاي دانش آموزان سمپادیزد

یزدفردا "نمايشگاه توانمندي هاي دانش آموزان سمپاد با عنوان تونايي،ابتكار و پژوهش در يزد برپاشد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد نمايشگاهي از توانمندي هاي دانش آموزان دختر مركز آموزش و پرورش استعدادهاي درخشان يزد با عنوان توانايي،ابتكار و پژوهش در مركز تيز هوشان يزد برپاشد.

نماينده مركز پژوهش استعدادهاي درخشان يزد گفت اين نمايشگاه در راستاي طرح كار سوق هاي عملي مدارس سمپاد و بر اساس پژوهش هاي مدرسه اي با بهره گيري از نظرات معلمان و بصورت فعاليت گروهي و كلاس انجام شده است.

محمد علي دست افشان بهره گيري از مستند علمي در راستاي اهداف آموزش و پرورش،تقويت مهارت هاي علمي،توجه به خلاقيت،ابتكار و دست ساخته هاي دانش آموزان و بها دادن به ايده هاي نو دانش آموزي ذكر كرد و افزود 401 دانش آموزان در ارائه اين طرح ها مشاركت داشته اند.

وي افزود اين نمايشگاه در 24 غرفه با عناوين فيزيك،شيمي،رياضي،زيست شناسي،نجوم،اتاق نور،موادغذايي،موسيقي،زبان خارجه،زيست شناسي،تاريخ،جغرافيا و تحقيقات علمي برپاشده و افزون بر 100 طرح و دهها فعاليت علمي،تحقيقاتي از دانش آموزان به نمايش گذاشته شده است.دست افشان تصريح كرد اين نمايشگاه تا پايان هفته جاري از ساعت 8 تا 14 پذيراي بازديدكنندگان است.

اضافه مي نمايد نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي،معاون توسعه منابع و پشتيباني استاندار،مدير كل آموزش و پرورش،رئيس آموزش و پرورش ناحيه 1 يزد در مراسم بر پايه اين نمايشگاه حضور داشتند و از غرفه هاي اين نمايشگاه بازديد كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا