زمان : 21 Esfand 1389 - 21:27
شناسه : 31705
بازدید : 1984
بر پايي نمايشگاه توانمندي هاي دانش آموزان سمپادیزد بر پايي نمايشگاه توانمندي هاي دانش آموزان سمپادیزد

بر پايي نمايشگاه توانمندي هاي دانش آموزان سمپادیزد

یزدفردا "نمايشگاه توانمندي هاي دانش آموزان سمپاد با عنوان تونايي،ابتكار و پژوهش در يزد برپاشد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد نمايشگاهي از توانمندي هاي دانش آموزان دختر مركز آموزش و پرورش استعدادهاي درخشان يزد با عنوان توانايي،ابتكار و پژوهش در مركز تيز هوشان يزد برپاشد.

نماينده مركز پژوهش استعدادهاي درخشان يزد گفت اين نمايشگاه در راستاي طرح كار سوق هاي عملي مدارس سمپاد و بر اساس پژوهش هاي مدرسه اي با بهره گيري از نظرات معلمان و بصورت فعاليت گروهي و كلاس انجام شده است.

محمد علي دست افشان بهره گيري از مستند علمي در راستاي اهداف آموزش و پرورش،تقويت مهارت هاي علمي،توجه به خلاقيت،ابتكار و دست ساخته هاي دانش آموزان و بها دادن به ايده هاي نو دانش آموزي ذكر كرد و افزود 401 دانش آموزان در ارائه اين طرح ها مشاركت داشته اند.

وي افزود اين نمايشگاه در 24 غرفه با عناوين فيزيك،شيمي،رياضي،زيست شناسي،نجوم،اتاق نور،موادغذايي،موسيقي،زبان خارجه،زيست شناسي،تاريخ،جغرافيا و تحقيقات علمي برپاشده و افزون بر 100 طرح و دهها فعاليت علمي،تحقيقاتي از دانش آموزان به نمايش گذاشته شده است.دست افشان تصريح كرد اين نمايشگاه تا پايان هفته جاري از ساعت 8 تا 14 پذيراي بازديدكنندگان است.

اضافه مي نمايد نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي،معاون توسعه منابع و پشتيباني استاندار،مدير كل آموزش و پرورش،رئيس آموزش و پرورش ناحيه 1 يزد در مراسم بر پايه اين نمايشگاه حضور داشتند و از غرفه هاي اين نمايشگاه بازديد كردند.