ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان طبس  آماده استقبال از نوروز 90

طبس سیدابوالفضل حقانی "نمایندگی یزدفردا :جلسه كميته فرهنگي ، اجتماعي و اطلاع رساني ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان طبس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس ، روز گذشته جلسه اين كميته در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي طبس تشكيل و برنامه هاي مربوطه براي ايام نوروزي تصويب شد.


در اين جلسه رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي طبس به عنوان مسئول كميته فرهنگي ، اجتماعي و اطلاع رساني ستاد ، معرفي فرهنگ دارالمومنين طبس به مسافران را از رسالت هاي اين كميته برشمرد.


مشاور فرماندار و رييس روابط عمومي فرمانداري طبس نيز در اين جلسه با اشاره به دستورالعمل هاي ستاد تسهيلات نوروزي و وظايف دستگاه هاي عضو كميته ، اطلاع رساني و راهنمايي مسافران نوروزي ، برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري و معرفي جاذبه هاي گردشگري را از جمله وظايف كميته مذكور برشمرد.
نصب بنرهايي با محتواي نقشه طبس و خيرمقدم گويي در ورودي هاي اين شهر ، توزيع بروشور و بسته هاي فرهنگي و راهنماي مسافران از طريق چادرهاي نصب شده در ورودي هاي شهر ، برگزاري برنامه هاي متعدد فرهنگي در آستان مبارك حسين بن موسي الكاظم (ع) - برگزاري شب شعر با گويش محلي ، استفاده از امكانات مخابراتي براي خيرمقدم گويي به مسافران ، نصب پلاكارد و بنر در سردرب ادارات و سطح شهر با محتواي خير مقدم گويي و نيز تأكيد بر فرهنگ حجاب و عفاف و برنامه هاي مرتبط ديگر ، از جمله فعاليت هاي اين كميته در ايام نوروز خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا