زمان : 20 Esfand 1389 - 23:57
شناسه : 31674
بازدید : 2271
 ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان طبس  آماده استقبال از نوروز 90 ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان طبس آماده استقبال از نوروز 90

 ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان طبس  آماده استقبال از نوروز 90

طبس سیدابوالفضل حقانی "نمایندگی یزدفردا :جلسه كميته فرهنگي ، اجتماعي و اطلاع رساني ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان طبس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس ، روز گذشته جلسه اين كميته در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي طبس تشكيل و برنامه هاي مربوطه براي ايام نوروزي تصويب شد.


در اين جلسه رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي طبس به عنوان مسئول كميته فرهنگي ، اجتماعي و اطلاع رساني ستاد ، معرفي فرهنگ دارالمومنين طبس به مسافران را از رسالت هاي اين كميته برشمرد.


مشاور فرماندار و رييس روابط عمومي فرمانداري طبس نيز در اين جلسه با اشاره به دستورالعمل هاي ستاد تسهيلات نوروزي و وظايف دستگاه هاي عضو كميته ، اطلاع رساني و راهنمايي مسافران نوروزي ، برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري و معرفي جاذبه هاي گردشگري را از جمله وظايف كميته مذكور برشمرد.
نصب بنرهايي با محتواي نقشه طبس و خيرمقدم گويي در ورودي هاي اين شهر ، توزيع بروشور و بسته هاي فرهنگي و راهنماي مسافران از طريق چادرهاي نصب شده در ورودي هاي شهر ، برگزاري برنامه هاي متعدد فرهنگي در آستان مبارك حسين بن موسي الكاظم (ع) - برگزاري شب شعر با گويش محلي ، استفاده از امكانات مخابراتي براي خيرمقدم گويي به مسافران ، نصب پلاكارد و بنر در سردرب ادارات و سطح شهر با محتواي خير مقدم گويي و نيز تأكيد بر فرهنگ حجاب و عفاف و برنامه هاي مرتبط ديگر ، از جمله فعاليت هاي اين كميته در ايام نوروز خواهد بود.