بیانیه فراکسیون اقتدار ملی در محکومیت حرکات تفرقه افکنانه در کشور


یزدفردا "فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای هر گونه حرکت تفرقه افکنانه و استکبارپسندانه در کشور را محکوم کرد.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، متن بیانیه فراکسیون اقتدار ملی به شرح زیر است:


انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان و بازتاب آرمانهای بلند مردم ایران در اندیشه های تابناک امام راحل است و پاسداری از این شجره طیبه وظیفه ای است که بر عهده همه نخبگان و اقشار و آحاد ملت است. حوادث هفته های اخیر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شرایطی را پدید آورده است که نتایج آن به تقویت رویکرد مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و شکست بیشتر سیاست های سلطه طلبانه آمریکا در منطقه ما می انجامد.


جمهوری اسلامی ایران نیز طی سه دهه گذشته با ایستادگی بر مواضع به حق و به لطف خداوند به قدرتی تاثیرگذار در معادلات منطقه ای تبدیل شده است که این واقعیت عصبانیت بیش از پیش آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پی داشته است. در این شرایط هوشمندی ملت ایران، حضور در صفوف واحد و پرهیز از هرگونه تفرقه و ناکام گذاشتن دشمنان قسم خورده انقلاب اعم از آمریکای جهانخوار و ایادی داخلی آن بیش از پیش ضروری است.


فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هرگونه حرکت تفرقه افکنانه و استکبارپسندانه یک بار دیگر همگان را به وحدت و تبعیت از رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب دعوت می نماید. بدیهی است ضمن بررسی اغتشاشات روزهای اخیر و ضرورت مقابله جدی با اینگونه اقدامات و پیشگیری های لازم، تجیمع فرصت ها، پرهیز از حرکات تفرقه افکنانه و تقویت حرکات سازنده کشور در سطوح مختلف برای حل مشکلات مردم در شرایط کنونی کشور ضروری می نماید. فراکسیون اقتدار ملی با نثار درود و صلوات به ارواح پاک شهیدان انقلاب و جنگ و امام شهیدان همگان را به پاسداری خون شهیدان و حرکت در مسیر ولایت و رهبری دعوت می کند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا