زمان : 26 Bahman 1389 - 23:09
شناسه : 30421
بازدید : 3128
بیانیه فراکسیون اقتدار ملی در محکومیت حرکات تفرقه افکنانه در کشور بیانیه فراکسیون اقتدار ملی در محکومیت حرکات تفرقه افکنانه در کشور

بیانیه فراکسیون اقتدار ملی در محکومیت حرکات تفرقه افکنانه در کشور


یزدفردا "فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای هر گونه حرکت تفرقه افکنانه و استکبارپسندانه در کشور را محکوم کرد.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، متن بیانیه فراکسیون اقتدار ملی به شرح زیر است:


انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان و بازتاب آرمانهای بلند مردم ایران در اندیشه های تابناک امام راحل است و پاسداری از این شجره طیبه وظیفه ای است که بر عهده همه نخبگان و اقشار و آحاد ملت است. حوادث هفته های اخیر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شرایطی را پدید آورده است که نتایج آن به تقویت رویکرد مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و شکست بیشتر سیاست های سلطه طلبانه آمریکا در منطقه ما می انجامد.


جمهوری اسلامی ایران نیز طی سه دهه گذشته با ایستادگی بر مواضع به حق و به لطف خداوند به قدرتی تاثیرگذار در معادلات منطقه ای تبدیل شده است که این واقعیت عصبانیت بیش از پیش آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پی داشته است. در این شرایط هوشمندی ملت ایران، حضور در صفوف واحد و پرهیز از هرگونه تفرقه و ناکام گذاشتن دشمنان قسم خورده انقلاب اعم از آمریکای جهانخوار و ایادی داخلی آن بیش از پیش ضروری است.


فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هرگونه حرکت تفرقه افکنانه و استکبارپسندانه یک بار دیگر همگان را به وحدت و تبعیت از رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب دعوت می نماید. بدیهی است ضمن بررسی اغتشاشات روزهای اخیر و ضرورت مقابله جدی با اینگونه اقدامات و پیشگیری های لازم، تجیمع فرصت ها، پرهیز از حرکات تفرقه افکنانه و تقویت حرکات سازنده کشور در سطوح مختلف برای حل مشکلات مردم در شرایط کنونی کشور ضروری می نماید. فراکسیون اقتدار ملی با نثار درود و صلوات به ارواح پاک شهیدان انقلاب و جنگ و امام شهیدان همگان را به پاسداری خون شهیدان و حرکت در مسیر ولایت و رهبری دعوت می کند.