یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهید رجایی بافق برگزارشد

یزدفردا "بافق"علی عسکری خبرنگار و سرپرست یزدفردا:همزمان با ایام ا... دهه مبارکه فجر یادواره 22 دانش آموز شهید دبیرستان شهید رجایی بافق برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار بافق ، خانوده های معظم شاهد و جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان و دبیران این آموزشگاه حضور داشتند، رئیس آموزش و پرورش بافق در سخنانی فرهنگ عاشورا را عامل پیدایش اصل انقلاب و زمینه ساز پیروزی آن در مراحل مختلف دانست و گفت : این فرهنگ عامل اصلی حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مردم ایران است .

محمود خواجه ای افزود اگر این انقلاب توانسته از کلیه هبحرانها و فتنه ها به خوبی عبور کند و تهدایدات دشمنان نتوانسته کوچکترین خللی در عزم و اراده نظام اسلامی وارد کند به دلیل همین فرهنگ عاشورایی ملت ایران است .

رئیس آموزش و پرورش بافق در ادامه سخنان خود ضمن تجلیل از شهدا و برگزارکنندگان این یادواره تصریح کرد : تقدیم 48 شهید دانش آموز و 8 معلم شهید برگ زرینی از افتخارات فرهنگیان شهرستان بافق درد دوران دفاع مقدس است .

خاطر نشان می شود :برپایی نمایشگاهی از تصاویر شهدا و صحنه یی از حماسه آفرینی مردم بافق در دوران دفاع مقدس و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بریده ای از مطالب روزنامه های مربوط به روزهای باشکوه بهمن 57 از برنامه های جنبی این یادواره بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا