زمان : 17 Bahman 1389 - 17:52
شناسه : 30004
بازدید : 5075
یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهید رجایی بافق برگزارشد یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهید رجایی بافق برگزارشد

یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهید رجایی بافق برگزارشد

یزدفردا "بافق"علی عسکری خبرنگار و سرپرست یزدفردا:همزمان با ایام ا... دهه مبارکه فجر یادواره 22 دانش آموز شهید دبیرستان شهید رجایی بافق برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار بافق ، خانوده های معظم شاهد و جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان و دبیران این آموزشگاه حضور داشتند، رئیس آموزش و پرورش بافق در سخنانی فرهنگ عاشورا را عامل پیدایش اصل انقلاب و زمینه ساز پیروزی آن در مراحل مختلف دانست و گفت : این فرهنگ عامل اصلی حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مردم ایران است .

محمود خواجه ای افزود اگر این انقلاب توانسته از کلیه هبحرانها و فتنه ها به خوبی عبور کند و تهدایدات دشمنان نتوانسته کوچکترین خللی در عزم و اراده نظام اسلامی وارد کند به دلیل همین فرهنگ عاشورایی ملت ایران است .

رئیس آموزش و پرورش بافق در ادامه سخنان خود ضمن تجلیل از شهدا و برگزارکنندگان این یادواره تصریح کرد : تقدیم 48 شهید دانش آموز و 8 معلم شهید برگ زرینی از افتخارات فرهنگیان شهرستان بافق درد دوران دفاع مقدس است .

خاطر نشان می شود :برپایی نمایشگاهی از تصاویر شهدا و صحنه یی از حماسه آفرینی مردم بافق در دوران دفاع مقدس و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بریده ای از مطالب روزنامه های مربوط به روزهای باشکوه بهمن 57 از برنامه های جنبی این یادواره بود .