تماشاگران يزدي به نحوه قضاوت داور بازی تیم فوتبال تربیت یزد اعتراض كردند!!!


یزدفردا "سایت رسمی باشگاه تربیت نوشت :داور مسابقه دیروز تربیت و نفت در دقيقه ۹۰ مسابقه یک پنالتي به نفع تیم میهمان اعلام کرد و بدین ترتیب گل مساوي نفت مسجد سليمان به بار نشست كه همين موضوع موجب اعتراض شديد تماشاگران ، مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان باشگاه به نمايندگان اعزامي فدراسيون و تیم داوری گرديد .شماري از تماشاگران يزدي پس از اعلام ضربه پنالتي توسط داور مسابقه در لحظات پاياني مسابقه بين تيم هاي تربيت يزد و نفت مسجد سليمان با تجمع در مقابل درب ورزشگاه و محل اسكان داوران نسبت به نحوه قضاوت او اعتراض كردند.

به گزارش روز جمعه ايرنا ، اين عده از تماشاگران كه تا دقايقي پس از مسابقه هم در محل درب ورزشگاه شهيد نصيري حضور داشتند از فدراسيون فوتبال و كميته داوران اين فدراسيون ،خواستار دقت بيشتر در نحوه انتخاب داوران براي مسابقات حساس شدند.

تماشاگران يزدي در شعارهاي خود از مسئولان هيات فوتبال استان و باشگاه فرهنگي ورزشي تربيت هم خواستار رسيدگي به موضوع و اعتراض در خصوص مشكل داوري شدند.

اين عده از تماشاگران از نماينده اعزامي فدراسيون فوتبال و ناظر داوري هم خواستند كه نسبت به انعكاس مشكلات و مطالبات خود به فدراسيون اقدام نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا