زمان : 10 Bahman 1389 - 01:19
شناسه : 29765
بازدید : 2855
تماشاگران يزدي به نحوه قضاوت داور بازی تیم فوتبال تربیت یزد اعتراض كردند!!! تماشاگران يزدي به نحوه قضاوت داور بازی تیم فوتبال تربیت یزد اعتراض كردند!!!
تماشاگران يزدي به نحوه قضاوت داور بازی تیم فوتبال تربیت یزد اعتراض كردند!!!


یزدفردا "سایت رسمی باشگاه تربیت نوشت :داور مسابقه دیروز تربیت و نفت در دقيقه ۹۰ مسابقه یک پنالتي به نفع تیم میهمان اعلام کرد و بدین ترتیب گل مساوي نفت مسجد سليمان به بار نشست كه همين موضوع موجب اعتراض شديد تماشاگران ، مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان باشگاه به نمايندگان اعزامي فدراسيون و تیم داوری گرديد .شماري از تماشاگران يزدي پس از اعلام ضربه پنالتي توسط داور مسابقه در لحظات پاياني مسابقه بين تيم هاي تربيت يزد و نفت مسجد سليمان با تجمع در مقابل درب ورزشگاه و محل اسكان داوران نسبت به نحوه قضاوت او اعتراض كردند.

به گزارش روز جمعه ايرنا ، اين عده از تماشاگران كه تا دقايقي پس از مسابقه هم در محل درب ورزشگاه شهيد نصيري حضور داشتند از فدراسيون فوتبال و كميته داوران اين فدراسيون ،خواستار دقت بيشتر در نحوه انتخاب داوران براي مسابقات حساس شدند.

تماشاگران يزدي در شعارهاي خود از مسئولان هيات فوتبال استان و باشگاه فرهنگي ورزشي تربيت هم خواستار رسيدگي به موضوع و اعتراض در خصوص مشكل داوري شدند.

اين عده از تماشاگران از نماينده اعزامي فدراسيون فوتبال و ناظر داوري هم خواستند كه نسبت به انعكاس مشكلات و مطالبات خود به فدراسيون اقدام نمايند.