بهره برداري از 75 پروژه شركت توزيع برق يزد در دهه مبارك فجر

 


یزدفردا "همزمان با سي و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ، هفتاد و پنج پروژه برق در استان يزد با هزينه 58 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد .

سزویس خبر ر.ابط عمومی:مهندس صحتي، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد اين پروژهها را در چهار بخش برقرساني ، توسعه و احداث، اصلاح و بهينهسازي و روشنايي عنوان كرد و افزود : به بركت پيروزي انقلاب اسلامي شاهد تحولات عظيمي در عرصه صنعت برق و افزايش خدمترساني به مردم بودهايم .

ايشان ضمن بيان اين مطلب كه در حال حاضر تمام روستاهاي بالاي بيست خانوار در استان از نعمت برخوردار هستند افزود : نه روستاي زير 20 خانوار در سال جاري از جمله روستاي گلریز اردكان ، روستاي شمال آباد و روستاي خارنگ بهاباد، كشكوئيكه و برقرساني به مزرعه فردوس ، مزرعه باغداران، فتحآباد شهرستان بافق، روستاي توتك مهريز و روستاي عالي آباد ابركوه برقدار مي شود .

وي اظهار داشت : تأمين روشنايي بلوار حميديا، روشنايي بلوار شهيد سامعي، روشنايي بلوار ابن سينا، روشنايي بلوار عليم مروستي و فاز اول بلوار خليج فارس شهرستان خاتم از جمله پروژه هاي هستند كه در اين ايام به بهره برداري ميرسد. وي به همچنين به افتتاح10 پروژه توسعه و احداث روستايي با هزينه 5/2 ميليارد ريال و 6 پروژه اصلاح و بهينهسازي روستايي با هزينه 6/1 ميليارد ريال اشاره كرد.وي اظهار داشت با همت و تلاش همكاران صنعت برق پروژههاي فوق با احداث 73874 متر شبكه فشار متوسط و 87781 متر شبكه فشار ضعيف و نصب 114 دستگاه ترانس و 4082 دستگاه چراغ اجرا به اتمام رسيده است.

مهندس صحتي افزود در ايام الله فجر و با توجه به سياستها و راهبردهاي دولت نهم و دهم در جهت خدمترساني به اقشار مختلف مردم و اجراي طرح مسكن مهر،مجموعاً ده پروژه برقرساني به مسكن مهر با هزينه 15 ميليارد ريال در نقاط مختلف استان از جمله شهرستان يزد، تفت، اردكان، طبس وميبد افتتاح خواهد شد .

مدير عامل شركت توزيع برق يزد ضمن بيان مأموريت شركت در جهت توزيع نيروي برق با كيفيت مناسب و ارائه خدمات در كمترين زمان ممكن به مشتريان با در نظر گرفتن هزينه مناسب، ، اقدامات شاخص در اين راستا را استفاده از روش گرمانگاري جهت شناسايي و رفع اتصالات و سرويس و نگهداري با استفاده از روش خط گرم برشمرد .

ايشان كسب رتبه اول در جشنواره ارزيابي كل ادارات استان (جشنواره شهيد رجايي) در سال 88 ، كسب رتبه برتر عملكرد در بين كليه شركتهاي توزيع كشور در سال گذشته، كسب رتبه اول در جشنواره روابط عموميهاي برتر كشور در بخش خصوصي و غيردولتي در زمينه پژوهش و افكار سنجي سال88 را از جمله افتخارات اين شركت برشمرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا