زمان : 04 Bahman 1389 - 01:49
شناسه : 29653
بازدید : 2588
بهره برداري از 75 پروژه شركت توزيع برق يزد در دهه مبارك فجر بهره برداري از 75 پروژه شركت توزيع برق يزد در دهه مبارك فجر

بهره برداري از 75 پروژه شركت توزيع برق يزد در دهه مبارك فجر

 


یزدفردا "همزمان با سي و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ، هفتاد و پنج پروژه برق در استان يزد با هزينه 58 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد .

سزویس خبر ر.ابط عمومی:مهندس صحتي، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد اين پروژهها را در چهار بخش برقرساني ، توسعه و احداث، اصلاح و بهينهسازي و روشنايي عنوان كرد و افزود : به بركت پيروزي انقلاب اسلامي شاهد تحولات عظيمي در عرصه صنعت برق و افزايش خدمترساني به مردم بودهايم .

ايشان ضمن بيان اين مطلب كه در حال حاضر تمام روستاهاي بالاي بيست خانوار در استان از نعمت برخوردار هستند افزود : نه روستاي زير 20 خانوار در سال جاري از جمله روستاي گلریز اردكان ، روستاي شمال آباد و روستاي خارنگ بهاباد، كشكوئيكه و برقرساني به مزرعه فردوس ، مزرعه باغداران، فتحآباد شهرستان بافق، روستاي توتك مهريز و روستاي عالي آباد ابركوه برقدار مي شود .

وي اظهار داشت : تأمين روشنايي بلوار حميديا، روشنايي بلوار شهيد سامعي، روشنايي بلوار ابن سينا، روشنايي بلوار عليم مروستي و فاز اول بلوار خليج فارس شهرستان خاتم از جمله پروژه هاي هستند كه در اين ايام به بهره برداري ميرسد. وي به همچنين به افتتاح10 پروژه توسعه و احداث روستايي با هزينه 5/2 ميليارد ريال و 6 پروژه اصلاح و بهينهسازي روستايي با هزينه 6/1 ميليارد ريال اشاره كرد.وي اظهار داشت با همت و تلاش همكاران صنعت برق پروژههاي فوق با احداث 73874 متر شبكه فشار متوسط و 87781 متر شبكه فشار ضعيف و نصب 114 دستگاه ترانس و 4082 دستگاه چراغ اجرا به اتمام رسيده است.

مهندس صحتي افزود در ايام الله فجر و با توجه به سياستها و راهبردهاي دولت نهم و دهم در جهت خدمترساني به اقشار مختلف مردم و اجراي طرح مسكن مهر،مجموعاً ده پروژه برقرساني به مسكن مهر با هزينه 15 ميليارد ريال در نقاط مختلف استان از جمله شهرستان يزد، تفت، اردكان، طبس وميبد افتتاح خواهد شد .

مدير عامل شركت توزيع برق يزد ضمن بيان مأموريت شركت در جهت توزيع نيروي برق با كيفيت مناسب و ارائه خدمات در كمترين زمان ممكن به مشتريان با در نظر گرفتن هزينه مناسب، ، اقدامات شاخص در اين راستا را استفاده از روش گرمانگاري جهت شناسايي و رفع اتصالات و سرويس و نگهداري با استفاده از روش خط گرم برشمرد .

ايشان كسب رتبه اول در جشنواره ارزيابي كل ادارات استان (جشنواره شهيد رجايي) در سال 88 ، كسب رتبه برتر عملكرد در بين كليه شركتهاي توزيع كشور در سال گذشته، كسب رتبه اول در جشنواره روابط عموميهاي برتر كشور در بخش خصوصي و غيردولتي در زمينه پژوهش و افكار سنجي سال88 را از جمله افتخارات اين شركت برشمرد.