بزرگداشت هفته پژوهش در شرکت گاز استان یزد


یزدفردا "سرویس خبر "روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش از 4 لغایت 8 دی ماه برنامه های امور پژوهش این شرکت اعلام گردید.

بنا بر همین گزارش سرپرست پژوهش این شرکت با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش با همکاری کمیته پژوهش شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه یزد ،یک نشست هم اندیشی با حضور کارشناس سانا(سازمان انرژیهای نو ایران)، اساتید دانشگاههای یزد و پیام نور،پارک علم و فناوری ، پژوهشگران و کارشناسان شرکتهای برق، پخش و گاز در اولین روز از هفته پژوهش برگزار می شود.

محمدرضا نوری ادامه داد: در این هفته سمینار انرژی های نو در سالن کنفرانس دانشکده مکانیک دانشگاه یزد برگزار و اساتید و پژوهشگران دانشگاههای یزد و پیام نوراز CGS اول این شرکت و انبار شهید صدوقی شرکت پخش بازدید می نمایند.

وی نشست مشترک کارشناسان نفت و گاز در دفتر امورپژوهش گاز در دانشگاه یزد ، نشست امور پژوهش شرکت گاز و پخش با دانشگاهیان پیام نور استان جهت معرفی پژوهش صنعت نفت ،برگزاری مسابقه و درج جملاتی در خصوص پژوهش در سایت این شرکت و در سربرگ مکاتبات اداری را از دیگر برنامه های این هفته اعلام نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا