زمان : 04 Dey 1389 - 22:47
شناسه : 28614
بازدید : 3799
بزرگداشت هفته پژوهش در شرکت گاز استان یزد بزرگداشت هفته پژوهش در شرکت گاز استان یزد

بزرگداشت هفته پژوهش در شرکت گاز استان یزد


یزدفردا "سرویس خبر "روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش از 4 لغایت 8 دی ماه برنامه های امور پژوهش این شرکت اعلام گردید.

بنا بر همین گزارش سرپرست پژوهش این شرکت با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش با همکاری کمیته پژوهش شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه یزد ،یک نشست هم اندیشی با حضور کارشناس سانا(سازمان انرژیهای نو ایران)، اساتید دانشگاههای یزد و پیام نور،پارک علم و فناوری ، پژوهشگران و کارشناسان شرکتهای برق، پخش و گاز در اولین روز از هفته پژوهش برگزار می شود.

محمدرضا نوری ادامه داد: در این هفته سمینار انرژی های نو در سالن کنفرانس دانشکده مکانیک دانشگاه یزد برگزار و اساتید و پژوهشگران دانشگاههای یزد و پیام نوراز CGS اول این شرکت و انبار شهید صدوقی شرکت پخش بازدید می نمایند.

وی نشست مشترک کارشناسان نفت و گاز در دفتر امورپژوهش گاز در دانشگاه یزد ، نشست امور پژوهش شرکت گاز و پخش با دانشگاهیان پیام نور استان جهت معرفی پژوهش صنعت نفت ،برگزاری مسابقه و درج جملاتی در خصوص پژوهش در سایت این شرکت و در سربرگ مکاتبات اداری را از دیگر برنامه های این هفته اعلام نمود.