با حضور  رحيم‌مشايي؛

رييس جديد سازمان فضايي ايران معرفي شد


یزدفردا "سرویس خبر دولت:مشاور و رييس دفتر رييس‌جمهور از سازمان فضايي ايران به عنوان مركزي براي هدايت و مديريت پژوهش‌هاي فضايي ياد كرد و گفت: براي رشد سريع‌تر و بالندگي تحقيقات فضايي بايد نتايج پژوهش‌ها وارد بازار شود.

مهندس رحيم‌مشايي در مراسم معرفي حميدرضا فاضلي رييس جديد سازمان فضايي ايران همچنين بر لزوم باز شدن باب تعامل و همكاري فضايي با كشورهاي منطقه تأكيد كرد و گفت: تعامل در علوم فضايي مي‌تواند محور ديپلماسي منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران باشد.

مشاور رييس‌جمهور با اشاره به مديريت ظالمانه حاكم بر جهان گفت: براي رفع مخاطرات، لازم است قدرت خود را به واسطه ارتقاي علم و دانش افزايش داده و امكان زندگي و بقاي شرافتمندانه و عزتمندانه را فراهم كنيم.

رحيم‌مشايي تلاش براي ايجاد دنياي امن و آزاد را براي همه ملت‌ها يك تكليف خواند و افزود: ما به دنبال اقتداري هستيم كه ارزش و حقيقت انسان را به دنيا نشان دهد و اين منطق ملت ايران براي مدعاي پرچمداري در مسير پيشرفت و توسعه است.

مشاور و رييس دفتر رييس‌جمهور در خاتمه سخنانش خاطرنشان كرد: جامعه‌اي كه از مكتب مهدوي سخن به ميان مي‌آورد بايد الگو و مسيرش، توسعه آن علمي باشد كه منشأش نور است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا