زمان : 30 Azar 1389 - 15:25
شناسه : 28468
بازدید : 2999
با حضور  رحيم‌مشايي؛ رييس جديد سازمان فضايي ايران معرفي شد با حضور رحيم‌مشايي؛ رييس جديد سازمان فضايي ايران معرفي شد

با حضور  رحيم‌مشايي؛

رييس جديد سازمان فضايي ايران معرفي شد


یزدفردا "سرویس خبر دولت:مشاور و رييس دفتر رييس‌جمهور از سازمان فضايي ايران به عنوان مركزي براي هدايت و مديريت پژوهش‌هاي فضايي ياد كرد و گفت: براي رشد سريع‌تر و بالندگي تحقيقات فضايي بايد نتايج پژوهش‌ها وارد بازار شود.

مهندس رحيم‌مشايي در مراسم معرفي حميدرضا فاضلي رييس جديد سازمان فضايي ايران همچنين بر لزوم باز شدن باب تعامل و همكاري فضايي با كشورهاي منطقه تأكيد كرد و گفت: تعامل در علوم فضايي مي‌تواند محور ديپلماسي منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران باشد.

مشاور رييس‌جمهور با اشاره به مديريت ظالمانه حاكم بر جهان گفت: براي رفع مخاطرات، لازم است قدرت خود را به واسطه ارتقاي علم و دانش افزايش داده و امكان زندگي و بقاي شرافتمندانه و عزتمندانه را فراهم كنيم.

رحيم‌مشايي تلاش براي ايجاد دنياي امن و آزاد را براي همه ملت‌ها يك تكليف خواند و افزود: ما به دنبال اقتداري هستيم كه ارزش و حقيقت انسان را به دنيا نشان دهد و اين منطق ملت ايران براي مدعاي پرچمداري در مسير پيشرفت و توسعه است.

مشاور و رييس دفتر رييس‌جمهور در خاتمه سخنانش خاطرنشان كرد: جامعه‌اي كه از مكتب مهدوي سخن به ميان مي‌آورد بايد الگو و مسيرش، توسعه آن علمي باشد كه منشأش نور است.