بيانيه

شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت 13 آبان ماه


سیزده آبان روز شگفتي و پر افتخار تاريخ ايران زمين است كه همواره برجسته و سربلند مي باشد. سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ـ هرچند خودش را قدرتمند نشان دهد ـ ایستاد.
حماسه ی سیزده آبان نشانگر اين بود كه همه ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در اين روز، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ايران زمين، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. آري وحدت و رهبري در اين روز معنا يافت و با تكيه و توكل به قدرت و اراده آفريننده عالم و تواناي زنده بسياري از خدعه هاي شيطاني ابرقدرتهاي ستمكار جهان شكسته و چپاول گران به زباله دان تاريخ سپره شدند.
سیزدهج آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادانه و آگاهانه در برابر قله هاي والاي مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر آفريننده يكتا و واحد به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند. واقعه ی سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی برآنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت.
لذا شوراي اسلامي شهر يزد بر خود لازم مي داند اين روز پرفروغ و افتخارانگيز انقلاب اسلامي را گرامي دانسته و از تمام دانش پژوهان به ويژه دانش آموزان و مردمان شهيد پرور دارالعباده يزد مي خواهد در خنثي نمودن خدعه هاي شياطين و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به پا خواسته و در همايش اين روز مقدس شركت نمايند.
شوراي اسلامي شهر يزد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا